Аксіологічний підхід до інтеграції мистецьких дисциплін у контексті гуманітаризації вищої освіти

Тарасенко Г. С., Нестерович Б. І. (2005) Аксіологічний підхід до інтеграції мистецьких дисциплін у контексті гуманітаризації вищої освіти. ВІСНИК Житомирського державного університетуту. (21). С. 12–15.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (126kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтована плідність маловивчених аксіологічних механізмів інтеграції мистецьких дисциплін у світлі сучасних освітніх пріоритетів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
N Образотворче мистецтво > NX Мистецтва взагалі
Користувач: О.А. Халімончук
Дата подачі: 09 Груд 2008 10:46
Оновлення: 14 Серп 2015 13:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/379

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу