Аспекти взаємодії вчителя початкових класів з батьками дітей з особливими освітніми потребами

Можарівська С. І., Коновальчук І. М. (2023) Аспекти взаємодії вчителя початкових класів з батьками дітей з особливими освітніми потребами. Актуальні проблеми початкової освіти : теорія і практика : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науковопрактичної конференції (24 жовтня 2023 року).

[img]
Preview
Текст
Download (290kB) | Preview

Анотація

Головне завдання сучасного педагога – навчити батьків сприймати власну дитину з особливими освітніми потребами як особистість. Важливо, щоб сім'я дитини відчувала увагу з боку педагогічних працівників, зацікавленість учителів у розвитку дитини, їхню готовність допомогти батькам у вихованні дитини.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 05 Груд 2023 15:23
Оновлення: 05 Груд 2023 15:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38449

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу