Проблема наукової й предметної інтеграції знань

Вознюк, О. В. (2010) Проблема наукової й предметної інтеграції знань. Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки (15). с. 43-50.

[img]
Перегляд
Text
Download (873kB) | Перегляд

Опис

Розглядається актуальна проблема організації знань у системі професійно-педагогічної підготовки у контексті розробки системи інтегративних знань в освітній сфері. Окреслюється інтегративний підхід до організації навчальної інформації, який допомагає сформувати у студентів вміння комплексного застосування знань, їх синтезу, коли перенесення ідей і методів з однієї науки в іншу лежить в основі творчого підходу в сучасних умовах науково-технічного прогресу.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: наукова і предметна інтеграція знань, професійно-педагогічна підготовка, інтегративний підхід в освіті, природничі, гуманітарні, фундаментальні, прикладні науки, синергетичний, гносеологічний, системний, герменевтичний підходи
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: професор Олександр Вознюк
Дата внесення: 11 Бер 2024 08:17
Останні зміни: 11 Бер 2024 08:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39188

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу