Марєєв, Д. А., Лісова, Ю. О., Артиш, О. О. (2024) Аналіз креативних методів викладання мови як іноземної в системі філологічної освіти в Україні. Вісник науки та освіти (22). с. 297-310. ISSN 2786-6165
|
Text
Download (653kB) | Перегляд |
Опис
У сучасному світі особливої важливості набуває вдосконалення професійних компетентностей майбутніх філологів. Мета статті передбачає здійснення емпіричного аналізу особливостей застосування та ефективності креативних методів викладання іноземної мови в системі філологічної освіти України. Проведений аналіз дозволяє визначити принципову важливість інтерактивних технологій та комунікативного підходу,методології навчальної гри та проєктної діяльності з урахуванням сучасних реалій, за яких все більшого значення набуває дистанційне та інтегроване навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтерактивні технології, комунікативний підхід, гра як метод, проєктна діяльність, інтегроване навчання, критичне мислення, мовленнєва компетенція, мультикультурне середовище, дистанційне навчання |
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PC Романські мови P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач, що депонує: | Юлія / Ю.О. Лісова |
Дата внесення: | 05 Трав 2024 20:27 |
Останні зміни: | 05 Трав 2024 20:27 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39615 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |