Reconceptualizing Health Education: the Role of Existential Psychology and Philosophical Ethics in Curriculum Development

Zhylin M., Sprynska Z., Posatskyi O., Залібовська-Ільніцька З. В., Shevchuk R. (2025) Reconceptualizing Health Education: the Role of Existential Psychology and Philosophical Ethics in Curriculum Development. Journal of Lifestyle and SDG'S Review, 5 (1). ISSN 2965-730X

[img]
Preview
Текст
Download (334kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
H Соціальні науки > HN Соціальна історія і стан. Соціальні проблеми. Соціальна реформа
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: С. М. Коляденко
Дата подачі: 27 Лют 2025 08:34
Оновлення: 27 Лют 2025 08:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42935

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу