Особливості виразного читання умовно-асоціативної прози В. Шевчука в 11 класі (На прикладі Виконавського аналізу уривка з новели «Панна Сотниківна»)

Герасимов Ю. О. (2010) Особливості виразного читання умовно-асоціативної прози В. Шевчука в 11 класі (На прикладі Виконавського аналізу уривка з новели «Панна Сотниківна»). Волинь-Житомирщина (20). С. 335–341.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (198kB) | Preview

Анотація

У статті показані сучасні підходи до аналізу тексту, що відкривають його художньо-естетичну цінність. Виконавський аналіз уривку новели В. Шевчука „Панна сотниківна” пропонується розглядати на уроці літератури в 11 класі як спосіб поглибленої роботи над текстом, а також як фактор естетичного збагачення учнів-виконавців.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 05 Груд 2011 08:51
Оновлення: 14 Серп 2015 23:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5368

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу