Коновальчук, І. І. (2011) Сутність та властивості інноваційної педагогічної системи. Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 67 (1). с. 89-93.
|
Text
Download (200kB) | Перегляд |
Опис
З позицій системно-синергетичного підходу проаналізовані суть і виділені якості інноваційної педагогічної системи. Визначено, що сприйнятливість педагогічної системи до новин і готовності до їх реалізації в значній мірі залежать від динамічності її внутрішньої структури і відвертості до дій зовнішнього оточення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інновація, системний підхід, синергетичний підхід, система, соціальна система, педагогічна система, інноваційна педагогічна система |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | лаборант Ірина Гогола |
Дата внесення: | 18 Квіт 2012 08:22 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 01:14 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7142 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |