Сутність та властивості інноваційної педагогічної системи

Коновальчук, І. І. (2011) Сутність та властивості інноваційної педагогічної системи. Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 67 (1). с. 89-93.

[img]
Перегляд
Text
Download (200kB) | Перегляд

Опис

З позицій системно-синергетичного підходу проаналізовані суть і виділені якості інноваційної педагогічної системи. Визначено, що сприйнятливість педагогічної системи до новин і готовності до їх реалізації в значній мірі залежать від динамічності її внутрішньої структури і відвертості до дій зовнішнього оточення.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інновація, системний підхід, синергетичний підхід, система, соціальна система, педагогічна система, інноваційна педагогічна система
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Ірина Гогола
Дата внесення: 18 Квіт 2012 08:22
Останні зміни: 15 Серп 2015 01:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7142

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу