Ігрові завдання як засіб контролю розвитку лексичної компетенції молодших школярів

Литньова І. Ф. (2012) Ігрові завдання як засіб контролю розвитку лексичної компетенції молодших школярів. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном/колективна монографія за заг.редакцією І.В.Самойлюкевич. С. 320–333.

[img]
Preview
Текст
Download (150kB) | Preview

Анотація

В статті обґрунтовується необхідність пошуку ефективний шляхів навчання англійської мови та засобів дійсного рівня навчальних досягнень учнів молодших класів. В статті також акцентується увага на такому прийомі навчання як гра, розглядаються види ігор для навчання лексики та наводяться їх приклади.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: гра, ігрова діяльність, молодші школярі, види ігор
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: В. С. Кравець
Дата подачі: 29 Лист 2012 14:08
Оновлення: 15 Серп 2015 02:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8519

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу