Самаріна, С. І.
(2012)
ПРОБЛЕМА МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ:
ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66).
с. 118-122.
Опис
У статті здійснено історико-педагогічний аналіз методів формування дисципліни учнів у закладах шкільної освіти в Україні. Розкрито сутність методів, що використовувалися у шкільній практиці другої половини ХІХ – на початку ХХ століття, зроблено їхній порівняльний аналіз у контексті сучасної педагогічної теорії і практики. Особливу увагу акцентовано на особливостях використання методів заохочення і покарання як найбільш популярних способах впливу під час формування дисциплінованості учнів у досліджуваний період.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |