Роль фізичного покарання у німецькій педагогіці ХІХ-ХХ століття

Бірюкова Олена (2009) Роль фізичного покарання у німецькій педагогіці ХІХ-ХХ століття. In: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності, 17 грудня 2009 року, ЖДУ імені Івана Франка .

[img]
Preview
Текст
Download (194kB) | Preview

Анотація

У матеріалах конференції розглядаються основні аспекти філософського осмислення феномена толерантності: розкривається функціонування поняття "толерантності" у філософській, соціологічній, культурологічній, релігієзнавчій, педагогічній літературі; з'ясовуються форми та механізми проявів толерантності у сферах політичної, соціальної, культурної, релігійної, етнічної, національної, екологічної буттєвості людини; осмислюється толерантність у межах міжкультурної і внутрішньо-культурної комунікації; з'ясовуються особливості функціонування толерантності в умовах полікультурності українського суспільства.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Плакат)
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології
Користувач: Користувачі 1475 не знайдено.
Дата подачі: 04 Квіт 2013 11:48
Оновлення: 15 Серп 2015 03:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9390

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу