Королюк, О. М.
(2013)
МОДЕЛЬ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ
МАТЕМАТИКИ В КОЛЕДЖАХ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69).
с. 108-112.
ISSN 2076-6173
Опис
У даній статті представлено модель диференціації самостійної роботи студентів технічних коледжів
у процесі вивчення математики, обґрунтовано складові цієї моделі: мету самостійної роботи
студентів, яка визначається соціальним замовленням держави; структурні і функціональні складові
самостійної роботи; диференціацію її змісту, видів і методів; педагогічні умови та особливості
навчання в коледжах технічного профілю; процес організації самостійної роботи; очікувані результати,
їх контроль і самоконтроль.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |