ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Красовська, О. О. (2013) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 113-116. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (265kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у сучасному гуманітарному університеті у галузі мистецької освіти. Проаналізовано сучасні тенденції та дидактичні підходи формування фахової компетентності студентів педагогічних факультетів до викладання мистецьких дисциплін: цілісний синергетичний (системний), комунікативно- аксіологічний, культурологічний, гуманістичний, технологічний та компетентнісний.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 02 Жов 2013 06:11
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9765

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу