ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Красовська О. О. (2013) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). С. 113–116. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (265kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у сучасному гуманітарному університеті у галузі мистецької освіти. Проаналізовано сучасні тенденції та дидактичні підходи формування фахової компетентності студентів педагогічних факультетів до викладання мистецьких дисциплін: цілісний синергетичний (системний), комунікативно- аксіологічний, культурологічний, гуманістичний, технологічний та компетентнісний.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 06:11
Оновлення: 15 Серп 2015 04:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9765

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу