Елементи, в яких автор: "Антонов, Є. В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 18.

Антонов, Є. В. (2024) Гейміфікація як засіб мотивації освітнього процесу. In: Діяльнісні засади підготовки майбутніх компетентних фахівців в умовах сучасних викликів: монографія. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, с. 229-258.

Антонов, Є. В. (2024) Особливості застосування освітніх комп’ютерних ігор у навчальному процесі. «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки»)» (29). с. 408-417. ISSN 2786-6025

Антонов, Є. В. (2024) Підготовка майбутнього вчителя інформатики до гейміфікації освітнього процесу основної школи. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Антонов, Є. В. (2024) Реалізація гейміфікованого підходу у підготовці майбутнього вчителя інформатики. Вісник науки та освіти (19). с. 665-678. ISSN 2786-6165

Антонов, Є. В. (2023) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять вибіркової освітньої компоненти «Архітектура комп’ютера та конфігурація комп’ютерних систем для дистанційної форми навчання» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Антонов, Є. В. (2023) Вивчення стану готовності вчителів інформатики до використання гейміфікації в освітньому процесі. Zeszyty Naukowe (Wyższa Szkoła Agrobiznesu w Łomży): nauki społeczne i humanistyczne (91). с. 254-264. ISSN 2300-3170

Бондарчук, Ілля, Антонов, Є. В. (2023) Використання комп'ютерних ігор у викладанні інформатики. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій : збірник матеріалів XXVІ Міжнародна науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022. с. 156-160.

Антонов, Є. В. (2023) Підготовка майбутнього вчителя інформатики до гейміфікації освітнього процесу. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій : збірник матеріалів XXVІ Міжнародна науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022. с. 116-120.

Гайструк, С. М., Антонов, Є. В. (2023) Технології розробки комп'ютерної гри у роботі вчителя інформатики. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій : збірник матеріалів XXVІ Міжнародна науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022. с. 168-173.

Антонов, Є. В. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять вибіркової освітньої компоненти «Ремонт та обслуговування персонального комп’ютера» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Антонов, Є. В. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять обов’язкової освітньої компоненти «Архітектура комп’ютера та конфігурація комп’ютерних систем» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Антонов, Є. В. (2022) Геймифікація як засіб підвищення якості освіти. Інформаційні технології та моделювання систем : збірник праць учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 100-річчю Поліського національного університету, 12 травня 2022 р. Житомир : Поліський національний університет, 2022. 88 с.. с. 22-24.

Антонов, Є. В. (2022) Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (14). с. 30-42. ISSN 2786-4952

Антонов, Є. В. (2022) Гейміфікація освітнього процесу: аналіз поняття. Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії : зб. матеріалів ІV Всеукр. відкр. наук.-практ. онлайн-форуму, Київ, 27 жовт. 2022 р.. с. 250-252.

Антонов, Є. В. (2018) Створення персонажу засобами графічного редактору. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 121-126.

Антонов, Є. В., Вакалюк, Т. А. (2018) Теоретичні аспекти створення візуальних ігор засобами REN’PY. In: Актуальні питання сучасної інформатики.

Антонов, Є. В. (2017) Проблема створення персонажів засобами ІТ-технологій. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 307-309.

Антонов, Є. В. (2016) Використання прикладного програмного забезпечення для розвитку художніх навичок молоді. Актуальні питання сучасної інформатики, 3. с. 134-139.

Цей список був створений у Wed Dec 25 09:23:29 2024 EET.