Вгору на рівень |
Антонов, Є. В. (2024) Особливості застосування освітніх комп’ютерних ігор у навчальному процесі. «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки»)» (29). с. 408-417. ISSN 2786-6025
Антонов, Є. В. (2024) Реалізація гейміфікованого підходу у підготовці майбутнього вчителя інформатики. Вісник науки та освіти (19). с. 665-678. ISSN 2786-6165
Антонов, Є. В. (2023) Вивчення стану готовності вчителів інформатики до використання гейміфікації в освітньому процесі. Zeszyty Naukowe (Wyższa Szkoła Agrobiznesu w Łomży): nauki społeczne i humanistyczne (91). с. 254-264. ISSN 2300-3170
Бондарчук, Ілля, Антонов, Є. В. (2023) Використання комп'ютерних ігор у викладанні інформатики. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій : збірник матеріалів XXVІ Міжнародна науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022. с. 156-160.
Антонов, Є. В. (2023) Підготовка майбутнього вчителя інформатики до гейміфікації освітнього процесу. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій : збірник матеріалів XXVІ Міжнародна науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022. с. 116-120.
Гайструк, С. М., Антонов, Є. В. (2023) Технології розробки комп'ютерної гри у роботі вчителя інформатики. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій : збірник матеріалів XXVІ Міжнародна науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022. с. 168-173.
Антонов, Є. В. (2022) Геймифікація як засіб підвищення якості освіти. Інформаційні технології та моделювання систем : збірник праць учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 100-річчю Поліського національного університету, 12 травня 2022 р. Житомир : Поліський національний університет, 2022. 88 с.. с. 22-24.
Антонов, Є. В. (2022) Геймифікація як засіб підвищення якості освіти: досвід використання комп’ютерних ігор у навчальному процесі. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (14). с. 30-42. ISSN 2786-4952
Антонов, Є. В. (2022) Гейміфікація освітнього процесу: аналіз поняття. Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії : зб. матеріалів ІV Всеукр. відкр. наук.-практ. онлайн-форуму, Київ, 27 жовт. 2022 р.. с. 250-252.
Антонов, Є. В. (2018) Створення персонажу засобами графічного редактору. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 121-126.
Антонов, Є. В. (2017) Проблема створення персонажів засобами ІТ-технологій. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 307-309.
Антонов, Є. В. (2016) Використання прикладного програмного забезпечення для розвитку художніх навичок молоді. Актуальні питання сучасної інформатики, 3. с. 134-139.
Антонов, Є. В. (2024) Гейміфікація як засіб мотивації освітнього процесу. In: Діяльнісні засади підготовки майбутніх компетентних фахівців в умовах сучасних викликів: монографія. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, с. 229-258.
Антонов, Є. В., Вакалюк, Т. А. (2018) Теоретичні аспекти створення візуальних ігор засобами REN’PY. In: Актуальні питання сучасної інформатики.
Антонов, Є. В. (2024) Підготовка майбутнього вчителя інформатики до гейміфікації освітнього процесу основної школи. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Антонов, Є. В. (2023) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять вибіркової освітньої компоненти «Архітектура комп’ютера та конфігурація комп’ютерних систем для дистанційної форми навчання» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]
Антонов, Є. В. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять вибіркової освітньої компоненти «Ремонт та обслуговування персонального комп’ютера» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]
Антонов, Є. В. (2022) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять обов’язкової освітньої компоненти «Архітектура комп’ютера та конфігурація комп’ютерних систем» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]