Вгору на рівень |
Ковальчук, В. А., Бірук, Н. П. (2024) Інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять з освітньої компоненти «Педагогічна майстерність вчителя інформатики» для студентів спеціальності 014.09 Середня освіта (Інформатика). Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Ковальчук, В. А., Бірук, Н. П. (2024) Педагогічна майстерність вчителя інформатики: інструктивно-методичні матеріали до лабораторних занять: для студентів спеціальності 014.09 Середня освіта (Інформатика). [Навчальний матеріал]
Мирончук, Н. М., Бірук, Н. П. (2024) Розвиток організаційних умінь учнів у процесі проєктно-технологічної діяльності на уроках «Технологій». Наука і техніка сьогодні (33). с. 752-763. ISSN 2786-6025
Антонова, О. Є., Бірук, Н. П., Павленко, В. В. (2024) Тестові завдання з освітньої компоненти «Декоративно-прикладне мистецтво»: практикум. [Навчальний матеріал]
Кривонос, О. М., Бірук, Н. П., Торгонська, А. О., Яценко, О. І. (2023) Діагностика сформованості цифрової компетентності учнів старшої школи. Інформаційні технології і засоби навчання, 97 (5). с. 94-124. ISSN 2076-8184
Бірук, Н. П. (2023) Розвиток критичного мислення майбутніх вчителів початкових класів у процесі фахової підготовки. In: Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice, 26.01.2023, Lomza, Poland.
Свінціцька, А., Бірук, Н. П. (2023) STEM-освіта в початковій школі як інструмент розвитку інтелектуальних здібностей учнів на уроках математики. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 59-61.
Антонова, О. Є., Бірук, Н. П., Павленко, В. В. (2023) Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять із обов’язкової освітньої компоненти «Теорія та методика педагогічної діяльності» для підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]
Шембарецька, О. С., Бірук, Н. П. (2023) Використання вправ на розвиток пізнавальної сфери учнів на корекційних заняттях з "Казкотерапії" для дітей з особливими освітніми потребами. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 99-103.
Хоменко, М., Бірук, Н. П. (2023) Духовно-моральне виховання учнів початкової школи. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 94-98.
Корнійчук, Ю., Бірук, Н. П. (2023) Забезпечення розвитку цифрової компетентності учнів початкових класів через впровадження компонентів stem-освіти. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти. с. 24-28.
Павленко, В. В., Бірук, Н. П. (2023) Моделювання сучасного уроку з використанням технологічної карти. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), 514 (7(25)). с. 209-218. ISSN 2786-4952
Андрейчук, Лілія, Бірук, Н. П. (2023) Педагогічний аналіз уроку як важливий засіб підвищення педагогічної майстерності вчителя. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій: збірник матеріалів XXVІ Міжнародної науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022 року. с. 147-152.
Сахневич, А., Бірук, Н. П. (2023) Проєктна діяльність у закладах дошкільної освіти. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 53-58.
Вітвицька, С. С., Бірук, Н. П. (2023) Розвиток творчих здібностей здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти у процесі вивчення дисципліни «Технологічний практикум». Актуальні питання у сучасній науці (13). с. 496-506.
Литвинчук, Н. В., Бірук, Н. П. (2023) Формування полікультурної компетентності молодших школярів при викладанні гуманітарних дисциплін. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 39-42.
Антонова, О. Є., Постова, С. А., Яценко, С. Л., Бірук, Н. П. (2022) Person-centered approach to organizing a study group of computer science with gifted schoolchildren. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (111). с. 111-117. ISSN 2663-6387
Павленко, В. В., Бірук, Н. П. (2022) Формування пізнавального інтересу учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Актуальні проблеми модернізації професійно-педагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів. с. 49-55.
Антонова, О. Є., Вербовський, І. А., Новіцька, І. В., Бірук, Н. П. (2021) Методичні рекомендації для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо підготовки та захисту кваліфікаційної роботи. [Навчальний матеріал]
Антонова, О. Є., Бірук, Н. П., Власенко, О. М., Павленко, В. В. (2021) Adaptive educational web-environment aimed at ensuring the activities of supporting educational institutions of the depressive region (Zhytomyr) in the conditions of educational network optimization. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (107). с. 60-69. ISSN 2663-6387
Мирончук, Н. М., Антонова, О. Є., Бірук, Н. П. (2021) Методичні рекомендації до написання курсових робіт з педагогіки [для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей: 015 “Професійна освіта” (Дизайн), 014 “Середня освіта (Образотворче мистецтво)”, 014 “Середня освіта (Музичне мистецтво)”. [Навчальний матеріал]
Бірук, Н. П. (2021) Професійно-творчий розвиток особистості педагога-дослідника в умовах діяльності науково-педагогічної школи. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Бірук, Н. П. (2021) Професійно-творчий розвиток особистості педагога-дослідника в умовах діяльності науково-педагогічної школи. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Okhrimenko, Ivan, Коbernyk, Oleksandr, Husarevych, Oleksandr, Krykun, Viktoriia, Kalashnik, Nataliіa, Павленко, В. В., Samokish, Ivan, Бірук, Н. П., Butok, Olena, Bondarenko, Valentin, Грибан, Г. П., Prontenko, Kostiantyn (2020) The lack of future officers’ methodical competence in physical training as a pedagogical problem. Dilemas Contemporáneos: Educación, Política y Valores, 7 (2). ISSN 2007-7890
Антонова, О. Є., Бірук, Н. П., Павленко, В. В. (2020) Навчальна практика (організаційно-методична) в закладах загальної середньої освіти: методичні рекомендації щодо проходження для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта. [Навчальний матеріал]
Бірук, Н. П. (2020) Проблема співвідношення понять «наукова» та «дослідницька» діяльність. Нові технології навчання: збірник наукових праць (94). с. 32-37.
Бірук, Н. П. (2019) Наукові та авторські школи в українській педагогічній науці. Інноваційна педагогіка, 2 (14). с. 13-17. ISSN 2663-6085
Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Бірук, Н. П., Павленко, В. В. (2019) Серця, віддані педагогіці. Історія становлення і розвитку кафедри педагогіки (до 100-річчя Житомирського державного університету імені Івана Франка). Документ, представлений на обговорення. Видавець О.О.Євенок, Житомир.
Бірук, Н. П. (2018) Науково-педагогічні школи Житомирщини. Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика : матеріали конференції (5 березня 2018 р.).
Бірук, Н. П. (2018) Педагог-дослідник: окреслення дефініції та особливості діяльності. Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка» (6/38). с. 38-48.
Бірук, Н. П. (2017) Виявлення та підтримка науково-обдарованих школярів – перспективний напрямок розвитку сучасної науки. Перспективні напрямки розвитку сучасних педагогічних і психологічних наук : зб. тез міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 10–11 лютого 2017 р.). с. 28-31.
Бірук, Н. П. (2017) Довідник здобувача з питань атестації наукових кадрів вищої кваліфікації. [Навчальний матеріал]
Бірук, Н. П. (2017) Дослідницькі здібності як основа розвитку науково-дослідницької обдарованості особистості. Теоретичні і методичні засади розвитку і самовдосконалення особистості педагога-новатора в контексті модернізації нової української школи: зб. наук.-метод. праць. с. 75-79.
Бірук, Н. П. (2017) Напрями діяльності українських науково-педагогічних шкіл. International research and practice conference „Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics”. с. 12-15.
Бірук, Н. П. (2016) Вплив науково-дослідницької діяльності на розвиток особистості педагога- дослідника. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 18-23. ISSN 2076-6173
Бірук, Н. П. (2016) Науково-педагогічні школи та їх вплив на становлення молодого вченого. Збірник наукових праць „Педагогічні науки”, 2 (LXXIV). с. 100-105.
Бірук, Н. П. (2016) Педагог-дослідник як суб’єкт діяльності науково-педагогічної школи. Педагогіка і психологія: методика та проблеми практичного застосування : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 16–17 грудня 2016 р.. с. 83-86.
Бірук, Н. П. (2014) Особливості розвитку творчої особистості майбутнього педагога. Тенденції модернізації національних освітніх систем : зб. наук. праць молодих дослідників. с. 50-52.