Елементи, в яких автор: "Вірковський, А. П."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 14.

Вірковський, А. П. (2016) Потенційна обдарованість підлітка. ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.

Вірковський, А. П. (2013) МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА РЕТРОПЕДАГОГІКИ ЯК ЗАСОБУ НЕЛІНІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). с. 25-30. ISSN 2076-6173

Вірковський, А. П. (2012) Проблема критеріїв виявлення обдарованості особистості в навчальних закладах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). с. 55-59.

Вірковський, А. П. (2011) Динаміка інтелектуальної обдарованості школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). с. 68-72.

Басюк, Н. А., Вірковський, А. П., Москвіна, Т. П. (2009) Обдарованість: її виявлення та розвиток. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). с. 17-20. ISSN 2076-6173

Рудницька, Н. Ю., Гужанова, Т. С., Вірковський, А. П. (2009) Сучасні підходи до аналізу обдарованості та диференціації її видів і складових. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). с. 51-54.

Вірковський, А. П., Рудницька, Н. Ю. (2008) Толерантність як соціально-педагогічне явище. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). с. 53-56.

Вірковський, А. П., Рудницька, Н. Ю. (2007) Методи "Супернавчання" як ефективна інновація в педагогіці. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). с. 76-78.

Вірковський, А. П. (2005) Інноваційна діяльність педагога і студента як умова формування інноваційної культури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 49-51.

Вірковський, А. П. (2004) Особливості впливу деструктивної групи на особистість. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 69-71.

Вірковський, А. П. (2004) Синергетичний підхід до поняття "духовність". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). с. 51-54.

Вірковський, А. П., Гужанова, Т. С. (2003) Синергетичний підхід до освітніх технологій навчання й виховання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 186-189.

Брандес, В. М., Вірковський, А. П., Вознюк, В. О., Романенко, Є. М. (2000) Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). с. 240-244.

Вірковський, А. П. (1999) Про реалізацію діалогічного принципу в гуманізації освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (4). с. 27-29.

Цей список був створений у Thu Mar 28 10:57:51 2024 EET.