![]() | перехід на Верхній рівень |
Вірковський А. П. (2013) МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА РЕТРОПЕДАГОГІКИ ЯК ЗАСОБУ НЕЛІНІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). С. 25–30. ISSN 2076-6173
Вірковський А. П. (2012) Проблема критеріїв виявлення обдарованості особистості в навчальних закладах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). С. 55–59.
Вірковський А. П. (2011) Динаміка інтелектуальної обдарованості школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). С. 68–72.
Басюк Н. А., Вірковський А. П., Москвіна Т. П. (2009) Обдарованість: її виявлення та розвиток. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). С. 17–20. ISSN 2076-6173
Рудницька Н. Ю., Гужанова Т. С., Вірковський А. П. (2009) Сучасні підходи до аналізу обдарованості та диференціації її видів і складових. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). С. 51–54.
Вірковський А. П., Рудницька Н. Ю. (2008) Толерантність як соціально-педагогічне явище. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). С. 53–56.
Вірковський А. П., Рудницька Н. Ю. (2007) Методи "Супернавчання" як ефективна інновація в педагогіці. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). С. 76–78.
Вірковський А. П. (2005) Інноваційна діяльність педагога і студента як умова формування інноваційної культури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). С. 49–51.
Вірковський А. П. (2004) Особливості впливу деструктивної групи на особистість. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). С. 69–71.
Вірковський А. П. (2004) Синергетичний підхід до поняття "духовність". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). С. 51–54.
Вірковський А. П., Гужанова Т. С. (2003) Синергетичний підхід до освітніх технологій навчання й виховання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). С. 186–189.
Брандес В. М., Вірковський А. П., Вознюк В. О., Романенко Є. М. (2000) Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). С. 240–244.
Вірковський А. П. (1999) Про реалізацію діалогічного принципу в гуманізації освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (4). С. 27–29.
Вірковський А. П. (2016) Потенційна обдарованість підлітка. ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.