Вгору на рівень |
Магдич, Т. П. (2020) Формування громадянської компетентності учнівської молоді як лінгводидактична проблема. Актуальні проблеми лінгводидактики в сучасному освітньому середовищі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (з міжнародною участю).
Магдич, Т. П. (2020) Розвиток критичного мислення як психолого-педагогічна передумова формування громадянської компетентності учнів ліцею на уроках української мови. Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення: матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет конф. (28–29 травня 2020 р., м. Київ).
Магдич, Т. П. (2020) Підготовка вчителів-словесників до формування громадянської компетентності учнів ліцею. Матеріали науково-практичної конференці «Формування базових компетентностей у закладах вищої освіти».
Магдич, Т. П. (2020) Аналіз сутності поняття «громадянська компетентність» у системі психолого-педагогічних та лінгводидактичних категорій. Науковий журнал Формування громадянської компетентності учнівської молоді як лінгводидактична проблема «Інноваційна педагогіка», (28). с. 77-82.
Кучерук, О. А., Магдич, Т. П. (2020) Використання електронних освітніх ресурсів для формування громадянської компетентності учнів ліцею на уроках української мови. Інформаційні технології і засоби навчання, 75 (1). с. 115-126.
Магдич, Т. П. (2020) Текст як ефективний засіб формування громадянської компетентності учнів ліцею в процесі навчання української мови. Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe (East European Scientific Journal) (2(54)).
Магдич, Т. П. (2020) Формування мовної особистості учнів ліцею як громадян з розвиненою національномовною свідомістю як лінгводидактична проблема. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету (1). с. 164-175.
Магдич, Т. П. (2019) Методологічні підходи до проблеми формування ключових компетентностей на уроках української мови в учнів 10-11-х класів. Науковий вісник «Нові технології навчання»: серія «Педагогіка та психологія» (92).
Магдич, Т. П. (2018) Робота над есе як метод формування ключових компетентностей учнів 10-11-х класів на уроках української мови. Формування ключових компетентностей учнів 10-11-х класів на уроках української мови. Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Філологія та лінгводидактика в умовах євроінтеграції: реалії і перспективи» (25–26 жовтня 2018 р.). с. 109-112.
Магдич, Т. П. (2018) Есе як лінгводидактичний метод формування ключових компетентностей учнів 10–11-х класів на уроках української мови. Науковий вісник Мукачівського державного університету: серія Педагогіка та психологія.
Магдич, Т. П. (2018) Психолінгвістичні засади формування мовної свідомості учнів з особливими потребами в умовах інтеграційного освітнього простору. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи, 1. с. 110-113.
Магдич, Т. П. (2018) Формування читацької грамотності на уроках української мови учнів 10-11-х класів на основі компетентнісного підходу. Книга в академічному дискурсі: філологічний, методичний та мистецтвознавчий аспекти: збірник наукових праць (за матеріалами всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції). с. 155-159.
Магдич, Т. П. (2017) Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. с. 141-146.
Кучерук, О. А., Магдич, Т. П. (2022) Громадянська компетентність у методиці навчання української мови учнів старших класів. ПП "Рута", Житомир.
Магдич, Т. П. (2021) Формування громадянської компетентності учнів ліцею в процесі навчання української мови. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Магдич, Т. П. (2021) Формування громадянської компетентності учнів ліцею в процесі навчання української мови. Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Спецрада PhD ДФ 14.053.006.