![]() | перехід на Верхній рівень |
Сидоренко Н. І. (2018) Розвиток саморегуляції поведінки та її особливості в юнацькому віці. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції (м. Житомир, 27 квітня 2018 року). С. 128–131.
Бутузова Л. П., Сидоренко Н. І. (2017) Психологічні межі особистості як основа асертивної взаємодії майбутнього педагога. Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 року). С. 449–450.
Сидоренко Н. І. (2016) Опосередкованість саморегуляції довільної активності майбутніх вчителів локалізацією контролю. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали десятої Міжнародної науково-практичної конференції. С. 113–116.
Сидоренко Н. І. (2016) Проблема стильових особливостей саморегуляції довільноі активності майбутніх вчителів. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали десятої Міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І.В.. С. 109–113.
Фриз І. В., Сидоренко Н. І. (2016) Психологічні детермінанти розвитку вольових якостей в юнацькому віці. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 136–141. ISSN 2311-8466
Сидоренко Н. І. (2015) Дослідження співвідношення особистісних відмінностей майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції довільної активності. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали дев’ятої Міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І.В.. С. 117–120.
Бутузова Л. П., Сидоренко Н. І. (2014) Особистісний профіль усвідомлюваної саморегуляції поведінки майбутніх педагогів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). С. 116–121. ISSN 2311-8466
Сидоренко Н. І. (2012) Вивчення особливостей професійного становлення майбутніх вчителів у сучасних умовах. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. С. 412–414.
Сидоренко Н. І. (2011) Специфіка розвитку саморегуляції в юнацькому віці. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи: Матеріали пятої міжнародної науково-практичної конференції/ за ред Саух І.В.. С. 361–363.
Березовська І. В., Сидоренко Н. І. (2009) Особливості вольових проявів майбутніх педагогів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (6). С. 65–69. ISSN 2311-8466
Сидоренко Н. І. (2009) Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки. Наука і освіта (8). С. 94–97.
Сидоренко Н. І. (2005) Розвиток саморегуляції в юнацькому віці. Актуальні проблеми психологічної підготовки в системі вищої школи: матеріали міжнародної науково-практичної конференції 29 квітня 2005 р.. С. 87–92.
Сидоренко Н. І. (2005) Стильові особливості саморегуляції поведінки майбутніх вчителів. Вісник Харківського університету. С. 136–140.
Сидоренко Н. І. (2004) Динаміка розвитку саморегуляції у студентів педагогічного вузу. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (4-5). С. 61–64. ISSN 2311-8466
Сидоренко Н. І. (2004) Особистісні аспекти усвідомлюваної саморегуляції поведінки майбутніх педагогів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (6-7). ISSN 2311-8466
Дмитрієва С. М., Максимець С. М., Дубравська Н. М., Фриз І. В., Сидоренко Н. І., Стахова О. О., Мачушник О. Л., Бутузова Л. П. (2016) Особистість: практичні засади вивчення. Том 2. Навчально-методичний посібник. [Навчальний матеріал]