Вгору на рівень |
Смагіна, Т. М. (2012) Теоретичні та практичні основи конструювання компетентнісного уроку. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). с. 128-131.
Смагіна, Т. М. (2011) Діяльність для стійкого розвитку в контексті компетентнісного підходу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). с. 93-96.
Смагіна, Т. М. (2010) Зміст громадянознавчої підготовки педагогів у закладах післядипломної педагогічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). с. 52-55.
Смагіна, Т. М. (2010) Конструювання предметних компетентностей суспільствознавчих навчальних предметів у шкільному навчанні. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). с. 71-73.
Смагіна, Т. М. (2010) Поняття та структура соціальної компетентності учнів як наукова проблема. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). с. 138-142.
Смагіна, Т. М. (2005) Громадянська компетентність у контексті особистісного виміру. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 229-231.