Ресурси де є Автор Халін В. В.

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Стаття | Розділ книги
Кількість ресурсів: 21.

Стаття

Дяченко Н. М., Халін В. В. (2019) Комунікативні стратегії в сучасному українському політичному дискурсі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (1(89)). С. 56–62. ISSN 2663-7642

Дяченко Н. М., Халін В. В. (2018) Вербалізація ціннісного компонента образу людини культури у творах для дітей В. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (2 (88)). С. 27–33. ISSN 2076-6173

Халін В. В. (2018) О. Ольжич - поет подвигу й самопожертви. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем (29). С. 70–74. ISSN 2220-7996

Халін В. В. (2018) Художнє сприймання як базисна складова професійної підготовки вчителя словесника. Методичний пошук: викладацько-студентські наукові роботи з питань методики навчання мови та літератури (16). С. 11–20.

Халін В. В. (2015) Дитячі твори Валерія Шевчука як засіб виховання морально-естетичних цінностей у школярів. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики навчання мови та літератури (13). С. 32–39.

Халін В. В. (2014) Народження творчого вчителя літератури: Рецензія на монографію Ольги Куцевол "Теоретико-методичні основи розвитку креативності майбутніх учителів літератури". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). С. 310–313. ISSN 2076-6173

Халін В. В. (2014) Роль літературно-художнього сприймання у формуванні літературної компетентності учнів. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури (12). С. 32–37.

Халін В. В. (2013) Формування літературно-художнього сприймання учнів як діалектична єдність і взаємоперехід мети і засобів літературної освіти школи. Методичний пошук. Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладаннямови і літератури (11). С. 12–16.

Халін В. В. (2012) Творчість М. В. Никончука в аспекті літературно-краєзнавчих досліджень. Волинь-Житомирщина. С. 282–285.

Халін В. В. (2010) Балади Т. Шевченка на загальному романтичному тлі світової літератури. Волинь-Житомирщина (21). С. 160–165.

Халін В. В. (2010) Полісся і полісизми в поезії М. В. Никончука. Волинь-Житомирщина, 1 (22). С. 369–374.

Халін В. В. (2010) Розвиток літературно-художнього сприймання учнівської молоді при вивченні роману-балади Валерія Шевчука «Дім на горі». Волинь-Житомирщина (20). С. 378–381.

Халін В. В. (2008) Переклад з польської мови у творчому доробку житомирських митців слова: М. Рильський. Українська полоністика (5). С. 176–180.

Халін В. В. (2007) Вплив мовленнєвого розвитку на художнє сприймання літератури студентами філологічних факультетів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). С. 58–60. ISSN 2076-6173

Халін В. В. (2005) Розвиток художнього сприймання у процесі інтегрованого вивчення літератури та предметів естетичного циклу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 251–253. ISSN 2076-6173

Халін В. В. (2004) Сприймання художньої правди через аналіз літературного твору (за романом І. Багряного "Тигролови"). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). С. 78–79. ISSN 2076-6173

Розділ книги

Халін В. В., Усатий А. В. (2012) Критерії сформованості художнього сприймання. In: Естетичне сприймання художніх творів у системі літературної освіти. ЖДУ ім. І. Франка, С. 99–109.

Халін В. В., Усатий А. В. (2012) Література як мистецтво слова. Особливості її сприймання в порівнянні з іншими видами мистецтва. In: Естетичне сприймання художніх творів у системі літературної освіти. ЖДУ ім. І. Франка, С. 9–25.

Халін В. В., Усатий А. В. (2012) Місце художнього сприймання твору в професійній підготовці вчителя-словесника. In: Естетичне сприймання художніх творів у системі літературної освіти. ЖДУ ім. І. Франка, С. 25–44.

Халін В. В., Усатий А. В. (2012) Структура художнього сприймання і його місце в процесі організації занять з літератури. In: Естетичне сприймання художніх творів у системі літературної освіти. ЖДУ ім. І. Франка, С. 44–72.

Халін В. В., Усатий А. В. (2012) Шляхи, методи та прийоми формування художнього сприймання творів літератури. In: Естетичне сприймання художніх творів у системі літературної освіти. ЖДУ ім. І. Франка, С. 72–99.

Цей список був створений Mon Jun 23 01:41:56 2025 EEST.