Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є Автор Халін В. В.

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Стаття | Розділ книги
Кількість ресурсів: 21.

Стаття

Дяченко Н. М., Халін В. В. (2019) Комунікативні стратегії в сучасному українському політичному дискурсі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки. № 1(89). С. 56–62. ISSN 2663-7642.

Дяченко Н. М., Халін В. В. (2018) Вербалізація ціннісного компонента образу людини культури у творах для дітей В. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки. № 2 (88). С. 27–33. ISSN 2076-6173.

Халін В. В. (2018) Художнє сприймання як базисна складова професійної підготовки вчителя словесника. Методичний пошук: викладацько-студентські наукові роботи з питань методики навчання мови та літератури. № 16. С. 11–20.

Халін В. В. (2018) О. Ольжич - поет подвигу й самопожертви. Волинь-Житомирщина. Історико-філологічний збірник з регіональних проблем. № 29. С. 70–74. ISSN 2220-7996.

Халін В. В. (2015) Дитячі твори Валерія Шевчука як засіб виховання морально-естетичних цінностей у школярів. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики навчання мови та літератури. № 13. С. 32–39.

Халін В. В. (2014) Роль літературно-художнього сприймання у формуванні літературної компетентності учнів. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури. № 12. С. 32–37.

Халін В. В. (2014) Народження творчого вчителя літератури: Рецензія на монографію Ольги Куцевол "Теоретико-методичні основи розвитку креативності майбутніх учителів літератури". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. С. 310–313. ISSN 2076-6173.

Халін В. В. (2013) Формування літературно-художнього сприймання учнів як діалектична єдність і взаємоперехід мети і засобів літературної освіти школи. Методичний пошук. Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладаннямови і літератури. № 11. С. 12–16.

Халін В. В. (2012) Творчість М. В. Никончука в аспекті літературно-краєзнавчих досліджень. Волинь-Житомирщина.. С. 282–285.

Халін В. В. (2010) Розвиток літературно-художнього сприймання учнівської молоді при вивченні роману-балади Валерія Шевчука «Дім на горі». Волинь-Житомирщина. № 20. С. 378–381.

Халін В. В. (2010) Балади Т. Шевченка на загальному романтичному тлі світової літератури. Волинь-Житомирщина. № 21. С. 160–165.

Халін В. В. (2010) Полісся і полісизми в поезії М. В. Никончука. Волинь-Житомирщина. Т. 1, № 22. С. 369–374.

Халін В. В. (2008) Переклад з польської мови у творчому доробку житомирських митців слова: М. Рильський. Українська полоністика. № 5. С. 176–180.

Халін В. В. (2007) Вплив мовленнєвого розвитку на художнє сприймання літератури студентами філологічних факультетів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 58–60. ISSN 2076-6173.

Халін В. В. (2005) Розвиток художнього сприймання у процесі інтегрованого вивчення літератури та предметів естетичного циклу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 251–253. ISSN 2076-6173.

Халін В. В. (2004) Сприймання художньої правди через аналіз літературного твору (за романом І. Багряного "Тигролови"). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 15. С. 78–79. ISSN 2076-6173.

Розділ книги

Халін В. В., Усатий А. В. (2012) Література як мистецтво слова. Особливості її сприймання в порівнянні з іншими видами мистецтва. In: Естетичне сприймання художніх творів у системі літературної освіти. ЖДУ ім. І. Франка, С. 9–25.

Халін В. В., Усатий А. В. (2012) Місце художнього сприймання твору в професійній підготовці вчителя-словесника. In: Естетичне сприймання художніх творів у системі літературної освіти. ЖДУ ім. І. Франка, С. 25–44.

Халін В. В., Усатий А. В. (2012) Структура художнього сприймання і його місце в процесі організації занять з літератури. In: Естетичне сприймання художніх творів у системі літературної освіти. ЖДУ ім. І. Франка, С. 44–72.

Халін В. В., Усатий А. В. (2012) Шляхи, методи та прийоми формування художнього сприймання творів літератури. In: Естетичне сприймання художніх творів у системі літературної освіти. ЖДУ ім. І. Франка, С. 72–99.

Халін В. В., Усатий А. В. (2012) Критерії сформованості художнього сприймання. In: Естетичне сприймання художніх творів у системі літературної освіти. ЖДУ ім. І. Франка, С. 99–109.

Цей список був створений Sat Aug 2 08:10:49 2025 EEST.