Елементи, в яких автор: "Ямчинська, Г. В."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 21.

Ямчинська, Г. В., Цвєткова, А. В. (2020) Інтегровані програми з українського народного мистецтва для дошкільників та учнів початкових класів та їх застосування в гуртковій роботі та майстер-класах. In: Всеукраїнська науково-практична конференціяМайстерність комунікацій у мистецькій і професійній освіті.

Ямчинська, Г. В. (2020) Використання ідей Рудольфа Штайнера в роботі з дошкільниками. Інноваційна педагогіка, 3 (22). с. 171-175. ISSN 2663-6085

Ямчинська, Г. В. (2019) Центр розвитку дитини та використання українських та європейських етнотехнологій у формуванні творчої особистості. In: Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід.

Ямчинська, Г. В. (2018) Театралізація казок В. Сухомлинського та створення учнями персонажів та декорацій до них. Підготовка фахівців у контексті становлення нової української школи: збірник наукових праць. с. 173-175.

Плющик, Є. В., Ямчинська, Г. В. (2017) Інтегровані заняття з елементами дизайну і музики в дошкільному навчальному закладі. ТОВ «КНТ».

Ямчинська, Г. В. (2017) Вплив вальдорфської педагогіки на розуміння гармонійного розвитку дитини. Інтеграційні процеси в системі дошкільної та початкової освіти: теорія і практика: збірник науково-методичних праць. с. 211-213.

Плющик, Є. В., Ямчинська, Г. В. (2016) Інтегровані заняття з елементами дизайну і музики в дошкільному навчальному закладі: навчально-методичний посібник-хрестоматія для вихователів. ТОВ «КНТ».

Ямчинська, Г. В., Пархомчук, Л. В. (2016) Методика розпису тканини у техніці батік в початковій школі. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. с. 202-205.

Ямчинська, Г. В., Барабаш, А. С. (2015) Формування позитивного та патріотичного ставлення до народної іграшки. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. с. 507-509.

Оліщук, А. Б., Ямчинська, Г. В. (2012) Інтеграція уроків образотворчого мистецтва і музики пов’язаних з народознавством. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 359-362.

Ямчинська, Г. В., Довгалюк, Н. С. (2012) Історія розвитку нетрадиційного українського мистецтва витинанки та використання його на уроках образотворчого мистецтва в початковій школі. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 273-275.

Ямчинська, Г. В. (2011) Діяльність центру обдарованої дитини та розвиток самовиховання. Нові наукові технології навчання. Збірник наукових праць, 2 (69). с. 203-207.

Плющик, Є. В., Ямчинська, Г. В. (2011) Розвиток обдарованості дітей дошкільного віку засобами народного мистецтва. Нові наукові технології навчання. Збірник наукових праць, 2 (67). с. 180-183.

Ямчинська, Г. В. (2011) Центр розвитку дитячої обдарованості на засадах вальдорфської педагогіки як педагогічна інноваційна форма діяльності ВНЗ. Робочий документ. Ви-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.

Ямчинська, Г. В., Чернікова, І. І. (2009) Використання інноваційних технологій інтегрованого навчання на заняттях Малих академій мистецтв. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). с. 75-78. ISSN 2076-6173

Ямчинська, Г. В., Плющик, Є. В. (2008) Розмалюй писанку. [Навчальний матеріал]

Плющик, Є. В., Ямчинська, Г. В. (2007) Символіка світла й кольору в мистецтві вітражу та ідея синтезу мистецтв в художній діяльності школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 81-85. ISSN 2076-6173

Плющик, Є. В., Ямчинська, Г. В. (2005) Формування вимови голосних та приголосних у дітей засобами евритмії та малювання форм. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 117-119. ISSN 2076-6173

Ямчинська, Г. В., Плющик, Є. В. (2004) Театралізація казки у вальдорфському дитячому садку. In: Проблеми наступності освіти та розвитку особистості в контексті взаємодії освітніх закладів, ЖДУ імені Івана Франка.

Плющик, Є. В., Ямчинська, Г. В. (2004) Театралізація казки у вальдорфському дитячому садку. Творча обдарованість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі. Зб. наукових праць Всеукраїнської наук.-практ. конф. (27-29 квітня 2004 р.). с. 208-209.

Ямчинська, Г. В. (2001) Творчість Лесі Українки у системі уроків-комплексів у початковій школі (на прикладі драми феєрії “Лісова пісня”). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (7). с. 162-163. ISSN 2076-6173

Цей список був створений у Fri Apr 26 20:10:01 2024 EEST.