Елементи, в яких Відділ: "Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти" та Рік: 2010

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 29.

Євченко, В. В. (2010) Семантико-функціональні й комунікативно-дискурсивні трансформації лексичних одиниць. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (51). с. 30-34.

Андрушенко, О. Ю. (2010) Вступ до германського мовознавства: Навчальний посібник. Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир.

Байда, М. В. (2010) COOPERATIVE LEARNING TECHNIQUES AS A FORM OF GROUP WORK IN HIGHER EDUCATION. English Learning in the Context of Life-long Education.

Байда, М. В. (2010) ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Наука. Образование. Технологии - 2010Материалы ІІІ Междунар. научн.-практ. конф., 21- 22 окт. 2010 г., Барановичи, Респ.Беларусь/редкол.: А.В. Никишова (гл.ред.) [и др.].. с. 63-65.

Березенська, Л. І., Сіваєва, Н. П. (2010) Формування методичної майстерності майбутнього вчителя іноземної мови за допомогою креативних завдань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). с. 102-105.

Березенська, Л. І., Сіваєва, Н. П. (2010) Формування методичної майстерності майбутнього вчителя іноземної мови за допомогою креативних завдань. Вісник ЖДУ ім. І. Франка (52).

Блін, Л. Є. (2010) Граматикалізація та функціонування засобів вираження категорії означеності – неозначеності в балто-слов’янських та германських мовах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (51). с. 162-166.

Гаращук, Л. А. (2010) Основні фонетичні та акцентуальні особливості канадського варіанта англійської мови на сучасному етапі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (51). с. 88-91.

Гирин, О. В. (2010) Джерела виникнення зворотних займенників в англійській мові. Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 32-34.

Гирин, О. В. (2010) Категоріальний статус зворотних конструкцій в сучасній англійській мові. Вісник Харківського Національного університету ім. В.Н. Каразіна (896). с. 86-90.

Гирин, О. В. (2010) Функціонально-прагматичні особливості вільних зворотних анафор. Сучасність. Наука. Час. Взаємодія та взаємовплив: матеріали сьомої всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. с. 72-75.

Дуплійчук, О. М. (2010) The development of creative skills of senior school pupils by the mean of sociocultural collage. Идеи.Поиски. Решения, 1. с. 180-183.

Дуплійчук, О. М. (2010) Розвиток творчих здібностей учнів старшої школи засобом соціокультурного колажування. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання іноземних мов. с. 182-184.

Дуплійчук, О. М. (2010) СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ КОЛАЖ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ МОВНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОГО ЕТАПУ ЗНЗ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Формування та розвиток майбутнього фахівця: теорія і практика: міжвузівська науково-практична конференція студентів та молодих вчених. с. 155-158.

Дуплійчук, О. М. (2010) ТЕХНОЛОГІЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО КОЛАЖУВАННЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Здобутки та перспективи педагогічної науки і практики в умовах інноваційної перебудови української національної освіти. с. 108-110.

Дєньгаєва, С. В. (2010) MEDIA EDUCATION AS A PROCESS OF FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHER’S TRAINING. Current Studies in nEnglish: Linguistics and Methodology Perspectives. с. 57-58.

Жуковська, В. В. (2010) Взаємозв’язок різноаспектних характеристик англійського дієслова. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Лінгвістичні проблеми та інноваційні підходи до викладання чужеземних мов у вищих навчальних закладах». с. 22-23.

Жуковська, В. В. (2010) Основи теорії та практики стилістики англійської мови: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. [Навчальний матеріал]

Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2010) Формування соціокультурної компетенції учнів профільної школи з використанням інтерактивних методів навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). с. 50-53. ISSN 2076-6173

Калініна, Л. В., Мисечко, О. Є., Самойлюкевич, І. В., Березенська, Л. І., Сіваєва, Н. П. (2010) Розвиток професійно-методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови: проблемні завдання. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, м. Житомир.

Кузнєцова, І. В., Кузнєцова, Г. В. (2010) Заголовок-натяк та його види (концептуальний та комунікативно функціональний аспекти). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (51). с. 53-56.

Омельченко, Л. Ф., Соловйова, Л. Ф. (2010) Назва: Функціонування англійської композитної номінації з формантом -ing. Мова й дискурс: вимір і вимірювання: міжвузівський збірник наукових праць до 75-річчя з дня народження доктора філологічних наук, професора, академіка Академії наук вищої школи України Світлани Олексіївни Швачко. с. 131-140.

Рудик, І. М. (2010) Маніпулятивний потенціал метафор у політичній комунікації. Ученые записки Таврического национального университета им. В. И. Вернадского. Серия: Филология. Социальные коммуникации., 23 (2). с. 280-286.

Рудик, І. М. (2010) ОБМАН У СИСТЕМІ ВЕРБАЛЬНИХ МАНІПУЛЯТИВНИХ ДІЙ. Наукові записки Кіровоградського державного педуніверситету ім. В. Винниченка. (89/5). с. 228-231.

Рудик, І. М. (2010) Обман у системі вербальних маніпулятивних дій. Наукові записки Кіровоградського державного педуніверситету ім. В. Винниченка. Серія: Філологічні науки (мовознавство) (89). с. 228-231.

Шиленко, О. А. (2010) ЛІНГВІСТИЧНИЙ СТАТУС ТЕРМІНОЛОГІЧНИХ СПОЛУЧЕНЬ(НА МАТЕРІАЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ). Мова і концептуальні картини світу (31). с. 402-406.

Шиленко, О. А. (2010) Фразеологізація в англійській фаховій мові економіки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). с. 228-231.

Щерба, Н. С. (2010) Афективні стратегії та прийоми в підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). с. 67-70. ISSN 2076-6173

Щерба, Н. С. (2010) Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до формування в учнів іншомовної стратегічної (діяльнісної) компетенції. Інший. Вид-во: "Полісся".

Цей список був створений у Fri Apr 19 01:24:09 2024 EEST.