Елементи, в яких Відділ: "Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти" та Рік: 2011

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття | Книга
Число елементів: 64.

Стаття

Євченко, В. В. (2011) Семантико-функціональні особливості деяких давньоанглійських претерито-презентних дієслів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (56). с. 69-73. ISSN 2076-6173

Андрушенко, О. Ю. (2011) Інформаційна структура речення та стратегії її маркування в давньоанглійських писемних пам’ятках. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (56). с. 33-37.

Багінська, О. С. (2011) Мовні засоби вираження ідентичності підлітка у романі Дж. Д. Селінджера "Над прірвою в житі". Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 13-16.

Байда, М. В. (2011) Виховний потенціал технологій кооперативного навчання. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 1 (15).

Байда, М. В. (2011) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ. Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки.

Байда, М. В. (2011) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК ТВОРЧОЇ ГРУПОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики (14(24)). с. 156-160.

Байда, М. В. (2011) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В РІЗНИХ ТИПАХ КООПЕРАТИВНИХ ГРУП. Гуманізація навчально-виховного процесу (7).

Батеніна, Г. О. (2011) Класифікації синонімів у сучасній англійській мові. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 19-20.

Бежан, К. І. (2011) Словотворчі типи американського молодіжного сленгу. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 21-22.

Березенська, Л. І., Сіваєва, Н. П. (2011) ПОБЛЕМНІ ЗАВДАННЯ ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДИЧНИХ ЗАСОБІВ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Іноземні мови у вищому навчальному закладі. Теоретичні засади та прикладні аспекти. с. 13-15.

Бовсуновська, І. М. (2011) Гастрономічні культурні константи англомовного простору. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 27-29.

Богінська, А. С. (2011) Природа терміна як одиниці спеціального найменування. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 35-37.

Волшебна, Ю. О. (2011) Особливості функціонування форм флективного родового відмінка в сонетах Шекспіра. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 68-70.

Гайнулліна, О. О. (2011) Фразеологічні одиниці на позначення негативних рис характеру людини у сучасній англійській мові. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 75-77.

Гаращук, Л. А. (2011) Англійська вимова в дельті Темзи в контексті сучасних південноанглійських діалектів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). с. 162-165.

Гаращук, Я. О. (2011) Типи складнопідрядного зв'язку в англійській мові (діахронний аспект). Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 81-82.

Гирин, О. В. (2011) Функціонально-прагматичне навантаження англійських вільних зворотних анафор. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). с. 173-176.

Гнітецька, М. М. (2011) Метафора як засіб вираження оцінності в сучасному публіцистичному тексті. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 86-87.

Голумбієвська, О. Ф. (2011) Засоби вираження майбутнього часу в давньо- і середньоанглійській мовах. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 91-92.

Горбачова, Н. І. (2011) Особливості прояву гендерної нерівності у США в публіцистичних виданнях. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 92-95.

Гріневич, А. П. (2011) Зміст та структура соціокультурної грамотності як основа формування вмінь міжкультурного спілкування учнів профільної школи. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 98-99.

Дуплійчук, О. М. (2011) ТЕХНОЛОГІЯ КОЛАЖУВАННЯ ЯК ЗАСІБ ТВОРЧОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ. Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова». Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики (14(24)). с. 198-201.

Дуплійчук, О. М. (2011) ТЕХНОЛОГІЯ КОЛАЖУВАННЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : збірник наукових праць (1.39). с. 75-80.

Дєньгаєва, С. В. (2011) Використання електронних програмно-педагогічних засобів у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних технологій (7). с. 141-145.

Жуковська, В. В. (2011) Corpus-based approach to teaching vocabulary and grammar. XVI TESOL-Ukraine International Conference Current Studies in English «Linguistics and methodology perspectives». с. 71-72.

Жуковська, В. В., Деркач, Н. О. (2011) Еколінгвістика: становлення та основні напрями досліджень. Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки. Філологічні науки. Ч.1. (2). с. 66-70.

Забашта, К. О. (2011) Політичні події України у сучасних англомовних публіцистичних текстах українського та американського видання. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 123-125.

Камінська, О. Ю. (2011) Особливості формування навичок письма молодшого школяра ЗНЗ. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 146-147.

Коновальчук, М. І. (2011) Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 155-157.

Лазанюк, Л. М. (2011) Особливості утворення авторських неологізмів. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 182-184.

Лисенко, Ю. В. (2011) Гендерні та вікові особливості мовців південноамериканського діалекту на фонетичному рівні. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 196-198.

Лукашко, І. М. (2011) Особливості англійської мови в дельті Темзи (Estuary English). Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 204-206.

Лісова, Ю. О. (2011) Особливості лінгвального втілення видів ізоляції як прояву стану самотності персонажа. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Лінгвістика (36). с. 59-63.

Магдич, Р. В. (2011) Англомовні паремії як засіб модифікації нестандартної поведінки співрозмовника. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 206-208.

Малинівська, О. А. (2011) Особливості формування комунікативної компетенції у дітей дошкільного віку. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 210-211.

Машевська, Н. О. (2011) Вживання аксіологічної лексики в текстах художнього стилю. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 228-230.

Мельник, К. Ю. (2011) Вікові передумови відбору навчальних стратегій у вивченні іноземної мови на старшому етапі загальноосвітньої середньої школи. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 233-234.

Навроцька, І. В. (2011) Розвиток творчого письма студентів-першокурсників ВНЗ на основі інтегративного мислення. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 252-253.

Навроцька, С. В. (2011) Інтерактивні методи навчання студентів-першокурсників вищого навчального закладу. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 254-256.

Омельченко, Л. Ф., Соловйова, Л. Ф. (2011) Функціонування вторинної номінації в системі англійської композитології. Сучасна англістика: Традиції. Сьогодення. Перспективи.. с. 86-88.

Омельченко, Л. Ф., Соловйова, Л. Ф., Мороз, Т. М. (2011) Функціонування структурно-складних номінантів з формантом -er в англомовному дискурсі. Нова філологія. (46). с. 169-173.

Осипчук, Н. М. (2011) Критерії відбору стратегій для полегшення труднощів в оволодінні усним мовленням учнів старшого етапу. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 263-265.

Пашаєва, Є. С. (2011) Просодичні особливості концепту ANGER/ГНІВ у американських фільмах. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 267-268.

Петрук, О. П. (2011) Розвиток лексичних одиниць на позначення засобів пересування в середньоанглійській мові. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 273-275.

Пилипчук, В. В. (2011) Відеоматеріали як засіб формування аудитивних навичок учнів середнього ступеня навчання. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 278-280.

Поліщук, Д. С. (2011) Лексико-семантичні особливості функціонування англійського дієслова в мас-медійному дискурсі. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 280-284.

Рудик, І. М. (2011) Витоки й особливості сучасної політичної риторики. Ученые записки Таврического национального университета им. В. И. Вернадского. Серия: Филология. Социальные коммуникации, 24 (2). с. 437-441.

Рудківська, І. В. (2011) Психологічні основи формування міжкультурної комунікації. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 305-307.

Савицька, Н. О. (2011) Зміст комунікативних вмінь майбутнього вчителя іноземної мови. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 310-311.

Савчук, І. І. (2011) Когнітивні основи динаміки суперництва в онтогенезі. Наукові записки. Серія “Філологічна” (19). с. 132-135.

Синянос, А. В. (2011) Функціонування прийменника by в середньоанглійській мові. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 325-326.

Соляр, Н. В. (2011) Лінгвокогнітивний аспект позначення лицемірства у сучасній англійській мові. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 342-343.

Тарасова, О. І. (2011) Дидактичний потенціал подкастів як засобу формування фонологічної компетенції майбутнього вчителя англійської мови. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 353-356.

Фидоренчик, Т. В. (2011) Розвиток вмінь групового спілкування засобами автентичних художніх відеофільмів. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 373-375.

Черниш, О. А. (2011) Конотативний аспект семантики складнопохідних лексем в англомовних ЗМІ. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 389-390.

Шапорда, І. П. (2011) Фразеологічний потенціал гастрономічних термінів в сучасній англійській мові. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 400-401.

Шкодюк, Н. М. (2011) Функції епітета в повісті Доріс Лессінг "Домівка гірської худоби". Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 414-416.

Шубіна, Д. О. (2011) Особливості навчання студентів першого курсу ВНЗ написання ділового листа як жанру писемного мовлення. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 421-423.

Щерба, Н. С. (2011) КОНТРОЛЬ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ІНШОМОВНОЇ СТРАТЕГІЧНОЇ (ДІЯЛЬНІСНОЇ) КОМПЕТЕНЦІЇ. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних освітніх технологій (7). с. 98-102.

Щерба, Н. С. (2011) Каталог навчально-комунікативних стратегій і прийомів у підготовці майбутнього вчителя іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). с. 98-102. ISSN 2076-6173

Щербина, І. Ю. (2011) Формування соціокультурної компетенції учнів при організації позакласної роботи з іноземної мови. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 426-430.

Ярош, В. О. (2011) Стилістичні особливості сучасних екологічних рекламних текстів. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 441-443.

Книга

Жуковська, В. В., Савчук, І. І., Блін, Л. Є. (2011) Сучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Жуковська, В. В. (2011) Методичні рекомендації до написання, оформлення і захисту дипломних робіт з лінгвістичних дисциплін (для студентів Навчально-наукового інституту іноземної філології освітньо-кваліфікаційних рівнів “бакалавр”, “спеціаліст” та “магістр”). Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Цей список був створений у Thu Dec 19 10:18:26 2024 EET.