Вгору на рівень |
Євченко, В. В. (2011) Семантико-функціональні особливості деяких давньоанглійських претерито-презентних дієслів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (56). с. 69-73. ISSN 2076-6173
Андрушенко, О. Ю. (2011) Інформаційна структура речення та стратегії її маркування в давньоанглійських писемних пам’ятках. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (56). с. 33-37.
Багінська, О. С. (2011) Мовні засоби вираження ідентичності підлітка у романі Дж. Д. Селінджера "Над прірвою в житі". Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 13-16.
Байда, М. В. (2011) Виховний потенціал технологій кооперативного навчання. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 1 (15).
Байда, М. В. (2011) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ. Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки.
Байда, М. В. (2011) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК ТВОРЧОЇ ГРУПОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики (14(24)). с. 156-160.
Байда, М. В. (2011) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В РІЗНИХ ТИПАХ КООПЕРАТИВНИХ ГРУП. Гуманізація навчально-виховного процесу (7).
Батеніна, Г. О. (2011) Класифікації синонімів у сучасній англійській мові. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 19-20.
Бежан, К. І. (2011) Словотворчі типи американського молодіжного сленгу. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 21-22.
Березенська, Л. І., Сіваєва, Н. П. (2011) ПОБЛЕМНІ ЗАВДАННЯ ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДИЧНИХ ЗАСОБІВ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Іноземні мови у вищому навчальному закладі. Теоретичні засади та прикладні аспекти. с. 13-15.
Бовсуновська, І. М. (2011) Гастрономічні культурні константи англомовного простору. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 27-29.
Богінська, А. С. (2011) Природа терміна як одиниці спеціального найменування. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 35-37.
Волшебна, Ю. О. (2011) Особливості функціонування форм флективного родового відмінка в сонетах Шекспіра. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 68-70.
Гайнулліна, О. О. (2011) Фразеологічні одиниці на позначення негативних рис характеру людини у сучасній англійській мові. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 75-77.
Гаращук, Л. А. (2011) Англійська вимова в дельті Темзи в контексті сучасних південноанглійських діалектів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). с. 162-165.
Гаращук, Я. О. (2011) Типи складнопідрядного зв'язку в англійській мові (діахронний аспект). Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 81-82.
Гирин, О. В. (2011) Функціонально-прагматичне навантаження англійських вільних зворотних анафор. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). с. 173-176.
Гнітецька, М. М. (2011) Метафора як засіб вираження оцінності в сучасному публіцистичному тексті. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 86-87.
Голумбієвська, О. Ф. (2011) Засоби вираження майбутнього часу в давньо- і середньоанглійській мовах. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 91-92.
Горбачова, Н. І. (2011) Особливості прояву гендерної нерівності у США в публіцистичних виданнях. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 92-95.
Гріневич, А. П. (2011) Зміст та структура соціокультурної грамотності як основа формування вмінь міжкультурного спілкування учнів профільної школи. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 98-99.
Дуплійчук, О. М. (2011) ТЕХНОЛОГІЯ КОЛАЖУВАННЯ ЯК ЗАСІБ ТВОРЧОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ. Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова». Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики (14(24)). с. 198-201.
Дуплійчук, О. М. (2011) ТЕХНОЛОГІЯ КОЛАЖУВАННЯ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : збірник наукових праць (1.39). с. 75-80.
Дєньгаєва, С. В. (2011) Використання електронних програмно-педагогічних засобів у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних технологій (7). с. 141-145.
Жуковська, В. В., Савчук, І. І., Блін, Л. Є. (2011) Сучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Жуковська, В. В. (2011) Corpus-based approach to teaching vocabulary and grammar. XVI TESOL-Ukraine International Conference Current Studies in English «Linguistics and methodology perspectives». с. 71-72.
Жуковська, В. В. (2011) Методичні рекомендації до написання, оформлення і захисту дипломних робіт з лінгвістичних дисциплін (для студентів Навчально-наукового інституту іноземної філології освітньо-кваліфікаційних рівнів “бакалавр”, “спеціаліст” та “магістр”). Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Жуковська, В. В., Деркач, Н. О. (2011) Еколінгвістика: становлення та основні напрями досліджень. Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки. Філологічні науки. Ч.1. (2). с. 66-70.
Забашта, К. О. (2011) Політичні події України у сучасних англомовних публіцистичних текстах українського та американського видання. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 123-125.
Камінська, О. Ю. (2011) Особливості формування навичок письма молодшого школяра ЗНЗ. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 146-147.
Коновальчук, М. І. (2011) Невербальні чинники імпліцитної інформації англомовного рекламного дискурсу. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 155-157.
Лазанюк, Л. М. (2011) Особливості утворення авторських неологізмів. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 182-184.
Лисенко, Ю. В. (2011) Гендерні та вікові особливості мовців південноамериканського діалекту на фонетичному рівні. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 196-198.
Лукашко, І. М. (2011) Особливості англійської мови в дельті Темзи (Estuary English). Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 204-206.
Лісова, Ю. О. (2011) Особливості лінгвального втілення видів ізоляції як прояву стану самотності персонажа. Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Лінгвістика (36). с. 59-63.
Магдич, Р. В. (2011) Англомовні паремії як засіб модифікації нестандартної поведінки співрозмовника. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 206-208.
Малинівська, О. А. (2011) Особливості формування комунікативної компетенції у дітей дошкільного віку. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 210-211.
Машевська, Н. О. (2011) Вживання аксіологічної лексики в текстах художнього стилю. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 228-230.
Мельник, К. Ю. (2011) Вікові передумови відбору навчальних стратегій у вивченні іноземної мови на старшому етапі загальноосвітньої середньої школи. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 233-234.
Навроцька, І. В. (2011) Розвиток творчого письма студентів-першокурсників ВНЗ на основі інтегративного мислення. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 252-253.
Навроцька, С. В. (2011) Інтерактивні методи навчання студентів-першокурсників вищого навчального закладу. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 254-256.
Омельченко, Л. Ф., Соловйова, Л. Ф. (2011) Функціонування вторинної номінації в системі англійської композитології. Сучасна англістика: Традиції. Сьогодення. Перспективи.. с. 86-88.
Омельченко, Л. Ф., Соловйова, Л. Ф., Мороз, Т. М. (2011) Функціонування структурно-складних номінантів з формантом -er в англомовному дискурсі. Нова філологія. (46). с. 169-173.
Осипчук, Н. М. (2011) Критерії відбору стратегій для полегшення труднощів в оволодінні усним мовленням учнів старшого етапу. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 263-265.
Пашаєва, Є. С. (2011) Просодичні особливості концепту ANGER/ГНІВ у американських фільмах. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 267-268.
Петрук, О. П. (2011) Розвиток лексичних одиниць на позначення засобів пересування в середньоанглійській мові. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 273-275.
Пилипчук, В. В. (2011) Відеоматеріали як засіб формування аудитивних навичок учнів середнього ступеня навчання. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 278-280.
Поліщук, Д. С. (2011) Лексико-семантичні особливості функціонування англійського дієслова в мас-медійному дискурсі. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 280-284.
Рудик, І. М. (2011) Витоки й особливості сучасної політичної риторики. Ученые записки Таврического национального университета им. В. И. Вернадского. Серия: Филология. Социальные коммуникации, 24 (2). с. 437-441.
Рудківська, І. В. (2011) Психологічні основи формування міжкультурної комунікації. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 305-307.
Савицька, Н. О. (2011) Зміст комунікативних вмінь майбутнього вчителя іноземної мови. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 310-311.
Савчук, І. І. (2011) Когнітивні основи динаміки суперництва в онтогенезі. Наукові записки. Серія “Філологічна” (19). с. 132-135.
Синянос, А. В. (2011) Функціонування прийменника by в середньоанглійській мові. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 325-326.
Соляр, Н. В. (2011) Лінгвокогнітивний аспект позначення лицемірства у сучасній англійській мові. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 342-343.
Тарасова, О. І. (2011) Дидактичний потенціал подкастів як засобу формування фонологічної компетенції майбутнього вчителя англійської мови. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 353-356.
Фидоренчик, Т. В. (2011) Розвиток вмінь групового спілкування засобами автентичних художніх відеофільмів. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 373-375.
Черниш, О. А. (2011) Конотативний аспект семантики складнопохідних лексем в англомовних ЗМІ. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 389-390.
Шапорда, І. П. (2011) Фразеологічний потенціал гастрономічних термінів в сучасній англійській мові. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 400-401.
Шкодюк, Н. М. (2011) Функції епітета в повісті Доріс Лессінг "Домівка гірської худоби". Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 414-416.
Шубіна, Д. О. (2011) Особливості навчання студентів першого курсу ВНЗ написання ділового листа як жанру писемного мовлення. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 421-423.
Щерба, Н. С. (2011) КОНТРОЛЬ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ІНШОМОВНОЇ СТРАТЕГІЧНОЇ (ДІЯЛЬНІСНОЇ) КОМПЕТЕНЦІЇ. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних освітніх технологій (7). с. 98-102.
Щерба, Н. С. (2011) Каталог навчально-комунікативних стратегій і прийомів у підготовці майбутнього вчителя іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). с. 98-102. ISSN 2076-6173
Щербина, І. Ю. (2011) Формування соціокультурної компетенції учнів при організації позакласної роботи з іноземної мови. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 426-430.
Ярош, В. О. (2011) Стилістичні особливості сучасних екологічних рекламних текстів. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 441-443.