Елементи, в яких Відділ: "Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти" та Рік: 2018

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 95.

Жуковська, В. В., Кузьменко, О. Ю., eds. (2018) «Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури». ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Жуковська, В. В., Андрушенко, О. Ю., Папіжук, В. О., eds. (2018) ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих науковців «Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації». ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Євченко, В. В. (2018) Correlation of North American English and British English Divergencies in Lexis. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (2 (88)). с. 10-15. ISSN 2076-6173

Євченко, В. В. (2018) North American English and British English: Two Aspects of Development. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (1 (87)). с. 31-36. ISSN 2076-6173

Євченко, В. В. (2018) Some Views on the System of Modern English Adverbs. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського де. с. 33-39.

Іванчук, Н. В. (2018) Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 103-105.

Ісько, Я. О. (2018) QR-коди та можливості їх використання у навчальному процесі у ЗНЗ. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 106-108.

Ісько, Я. О. (2018) Використання новітніх інтерактивних методів навчання на уроках іноземної мови. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 108-111.

Іщенко, І. П. (2018) Використання читання як засобу розвитку аргументаційних вмінь учнів старшої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 112-116.

Апалат, Г. П. (2018) Комунікативні стратегії Дональда Трампа в інтерв’ю Нью-Йорк Таймс. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського де. с. 6-14.

Балашкевич, І. Г. (2018) Вираження семантичного змісту концепту допомога засобами сучасної англійської мови. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 12-18.

Бобер, А. А. (2018) Особливості використання креативних вправ для формування іншомовної продуктивної компетентності учнів старших класів на основі поетичних творів. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 28-33.

Боброва, А. О. (2018) Формування міжкультурної компетентності учнів основної школи на основі наочності. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 33-37.

Бондар, Х. В. (2018) Дистинктивні ознаки англомовного авіаційного дискурсу радіообміну. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 38-40.

Білецька, І. О. (2018) Лексикологія англійської мови. УМАНЬ ВПЦ «Візаві».

Білик, О. І. (2018) Реалізація темпоральних концептів у промові-згоді балотуватися. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського де.

Білоус, І. В. (2018) Елементи еклектизму в умовах аргументативного дискурсу (на основі роману 19 ст. “Jane Eyre” by Charlotte Brontë). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 20-23.

Білявський, Є. Є. (2018) Мовні засоби мініпулятивного впливу в англомовному рекламному дискурсі (на матеріалі автомобільної реклами). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 23-27.

Ващенко, О. В. (2018) Transformations grammaticales, lexiques et sémantiques au cours de la traduction des documents du français en ukrainien liés avec les organisations internationales. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського де. с. 18-24.

Вергановський, М. С. (2018) Функціонування маркерів хеджингу в англомовних прогнозах погоди. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 41-43.

Вовк, К. Я. (2018) Загальні принципи та критерії відбору текстів для вивчаючого читання на старшому етапі ЗНЗ. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 44-47.

Вознюк, К. О. (2018) Вплив наратора-дитини на параметри тексту в романі Гарпер Лі "To Kill a Mockingbird". Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 47-52.

Волошина, Г. І. (2018) Інтерпретація «цінності» як основоположного поняття аксіологічної теорії. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 58-62.

Галицька, Л. В. (2018) Дискурс культурно-пізнавального туризму: семантико-когнітивний вимір. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 62-66.

Гирин, О. В. (2018) Challenges in automatic syntactic analysis of an english sentence. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського де. с. 24-33.

Горбань, Д. С. (2018) Особливості вживання сленгу у повсякденному мовленні. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 66-69.

Грибан, В. С. (2018) Ефективність використання хеджингу в англомовному політичному дискурсі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 70-72.

Дуплійчук, В. О. (2018) Текст інтерв’ю на тлі медіа-дискурсу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 87-91.

Дюрягіна, І. В. (2018) Використання фразеологізмів як засобу створення комічних ситуацій у політичних промовах Барака Обами. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 92-96.

Жарчинська, Ю. Р. (2018) Практичні засоби розвитку комунікативної компетентності учнів середньої школи при вивченні французької мови. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 96-99.

Жуковська, В. В. (2018) Застосування корпусних технологій у навчанні та вивченні іноземної мови. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського де. с. 39-50.

Жуковська, В. В. (2018) Наскільки "незалежна" абсолютна конструкція у сучасній англійській мові: корпуснобазований аналіз. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (1 (87)). с. 74-79. ISSN 2076-6173

Загаєцька, Т. А. (2018) «Подорож Аліси В Швейцарію» Лукаса Берфуса як приклад сучасної швейцарської трагікомедії. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 100-103.

Кадащук, А. Р. (2018) Можливості інтерактивного навчання іноземних мов учнів старшої школи в умовах Нової української школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 116-120.

Калініна, Л. В. (2018) Організація самостійної роботи майбутніх учителів англійської мови з оволодіння культурою країни, мова якої вивчається. Педагогіка і психологія: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. с. 37-40.

Кардаш, О. М. (2018) Використання засобів мобільного навчання для розвитку лексичної компетенції учнів старшої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 125-130.

Карпінська, М. Є. (2018) Фреймовий аналіз концепту «ТЕРОРИЗМ». Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 130-134.

Карпінський, Ю. В. (2018) Особливості функціонування неологізмів у молодіжному англомовному мовленні (на матеріалі текстів соціальних інтернет–мереж). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 135-138.

Климович, Ю. Ю. (2018) Шляхи використання SMART-технологій у процесі формування мовної лексичної компетентності учнів з вадами слуху в рамках інклюзивної освіти. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 147-150.

Кльоц, О. С. (2018) Мультимедійна інтерактивна дошка як засіб формування лексичних навичок учнів молодшої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 151-155.

Ковалевська, А. В. (2018) Сучасні інформаційні технології як основна умова навчання іноземним мовам в рамках Нової української школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 165-169.

Коваль, І. В. (2018) Гендерний аспект семантики слів-номінантів зі значенням "людина" в англійській мові. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 169-172.

Ковалюк, Ю. А. (2018) Епічний театр в Британії. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 176-179.

Кондратенко, Я. О. (2018) Комунікативні стратегії й тактики вираження толерантності в сучасному газетному дискурсі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 179-183.

Конончук, О. Г. (2018) Особливості функціонування сполучника HOWEVER у ранньоновоанглійській мові. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 184-187.

Консевич, Т. В. (2018) Запозичення в сучасній німецькій мові. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 187-191.

Корнева, Д. А. (2018) Вплив ідей Б. Брехта на драматургію Ф. Дюрренматта. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 191-194.

Косянчук, М. О. (2018) Поняття інтерактивності та суть інтерактивних сучасних технологій у навчанні іноземних мов. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 202-204.

Косянчук, М. О. (2018) Суть та зміст навчання писемного мовлення у старшій школі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 198-201.

Кравчук, М. В. (2018) Підходи до класифікації фразеологічних одиниць. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 207-210.

Кілімінська, І. С. (2018) Автоматичний синтаксичний аналіз англійських пошукових запитів. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 139-143.

Лавринчук, В. В. (2018) Наративна структура як наукова проблема у сучасному літературознавстві. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 214-218.

Лагута, О. Д. (2018) Практичний потенціал синтаксичних аналізаторів розпізнавати та коректувати граматично неправильні речення англійською мовою. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 218-222.

Лень, О. І. (2018) Психолінгвістичні та дидактичні передумови розвитку лексичних навичок старшокласників. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 222-226.

Лисичко, Д. О. (2018) Лінгвостилістичні особливості медіажанру "BEAUTY-новин" (на матеріалі англомовних жіночих журналів). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 235-238.

Лозко, О. В. (2018) Особливості французької науково-технічної термінології у галузі сільського господарства. Особливості французької науково-технічної термінології у галузі сільського господарства.

Ліщенко, В. О. (2018) Фразеологічні одиниці з гастрономічним компонентом в сучасній англійській мові. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 238-242.

Марусевич, Р. А. (2018) Контамінація реалістичних та абсурдистських тенденцій у творчості Едварда Олбі (на матеріалі п’єси "Історія в зоопарку"). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 248-253.

Матюха, Н. П. (2018) Жанрова специфіка творів Говарда Філіпса Лавкрафта. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 254-258.

Мацько, О. С. (2018) Штучна мова як особливість жанру фентезі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 258-261.

Мевша, А. М. (2018) Міф про Пігмаліона як інтертекстуальна модель. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 262-265.

Медведик, К. С. (2018) Особливості учнів з розладами аутистичного спектру навчанні монологу іноземною мовою. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 265-268.

Мельник, К. С. (2018) Походження абсолютної конструкції в англійській, французькій та німецькій мовах. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 271-274.

Мельник, О. О. (2018) Використання засобів інструментальності в американському варіанті англійської мови 18-20 століть. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 275-277.

Муський, Б. А. (2018) Функції прислівників в англійській мові. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 284-287.

Наконечна, Н. О. (2018) Етапи навчання вивчаючого читання учнів старших класів засобами веб-застосунку Lino. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 287-291.

Невмержицька, К. В. (2018) Особливості взаємовпливу контексту й оцінного значення(на матеріалі роману Zoje Stage “Baby Teeth”). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 291-294.

Нестерук, А. А. (2018) Автономне диференційоване навчання як звсіб оптимізації формування іншомовної комунікативної компетентності учнів старшої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 294-298.

Ничипорук, А. В. (2018) Ефект очуження у творчості Керіл Черчилль. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 298-301.

Нікуліна, А. О. (2018) Емоційність та експресивність як риса рекламного дискурсу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 301-304.

Огійчук, В. В. (2018) Ефективність розвитку інтерактивних умінь учнів основної школи на основі організації діяльності в класі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 305-308.

Пелех, Д. О. (2018) Основні комунікативні стратегії мовленнєвої поведінки авторів сучасних медіа текстів (на матеріалі англомовних періодичних глянцевих видань). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 315-318.

Переверзєва, Я. О. (2018) Застосування наочності для формування лексичних навичок учнів основної школи у процесі вивчення другої інозесної мови (французької). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 322-327.

Переверзєва, Я. О. (2018) Основи роботи над лексичними навичками у процесі вивчення другої іноземної мови (французької). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 319-322.

Рафаловська, Т. С. (2018) Особливості вживання політкоректної лексики в сучасній англійській мові. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 334-337.

Савина, А. Ю. (2018) Постколоніальні риси в творі "My name is Salma" by Fadia Faqir. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 337-340.

Савчук, І. І. (2018) Когнітивні механізми стереотипного сприйняття країн Західної Європи британцями: лінгвокультурний вимір. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (1 (87)). с. 133-137. ISSN 2076-6173

Савчук, І. І. (2018) Сучасні напрями дослідження міжкультурної комунікації: Методичні матеріали до семінарів. [Навчальний матеріал]

Савчук, І. І. (2018) Теорія мовленнєвої комунікації: Методичні матеріали до семінарів і організації самостійної роботи студентів. [Навчальний матеріал]

Семенюк, А. Ю. (2018) Дослідження інформаційної структури речення з прислівником ONLY в ранньоновоанглійській мові. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 340-345.

Сидорчук, Ю. М. (2018) Використання інформаційно-комунікативних технологій як засіб розвитку іншомовних вмінь учнів старшої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 345-349.

Смагін, І. І., Гуменюк, І. Б., Калінін, В. О., Калініна, Л. В., Папіжук, В. О., Барало, Л. В., Гирин, О. В., Євченко, В. В., Жуковська, В. В., Прокопчук, Н. Р., Рудик, І. М., Савчук, І. І., Соловйова, Л. Ф., Щерба, Н. С. (2018) Формування компетентності «Hавчання впродовж життя» як ключової вимоги професійної підготовки вчителя ХХІ століття. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Соловйова, Л. Ф. (2018) Релятиви оцінки в сучасній англійській мові: функціональний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (1 (87)). с. 153-157. ISSN 2076-6173

Сорочинська, Ю. В. (2018) Дискурс у вимірі когнітивно-дискурсивної парадигми знання. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 357-359.

Степанчук, А. С. (2018) Особливості перекладу постколоніальної літератури. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 359-364.

Сімольчук, А. Г. (2018) Формування соціокультурної компетентності учнів основної школи на основі крос-культурного читання. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 349-352.

Тарадайнік, Д. В. (2018) Специфіка німецької драматургії XX – початку ХХІ ст. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 368-374.

Телешман, Ю. Б. (2018) Використання медіа технологій як засобу формування лексичної компетентності учнів середньої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 385-389.

Тишенко, Р. В. (2018) Інформаційно-структурне навантаження локативів в англійській та французькій мовах 19 ст. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 390-393.

Ткачук, О. І. (2018) Досвід лінгвістичного аналізу оцінки. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 394-396.

Хилько, Н. М. (2018) Порівняльний аналіз роману Гріммельсгаузена і п’єси Б. Брехта «Матінка Кураж та її діти». Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 397-402.

Чередник, О. С. (2018) Практичні можливості смартфонів у вивченні англійської мови в основній школі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 402-407.

Шапран, І. Ю. (2018) Зв’язок мови та культури у вимірі теорії міжкультурної комунікації. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 407-411.

Шевчук, Л. В. (2018) Основні категорії теорії інформаційної структури речення. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 411-414.

Ярощук, Н. А. (2018) Інформаційно-структурні особливості адверба UNQUESTIONABLY у ранньоновоанглійській мові. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 438-441.

Цей список був створений у Thu Apr 25 05:23:09 2024 EEST.