Вгору на рівень |
Євченко, В. В. (2018) Correlation of North American English and British English Divergencies in Lexis. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (2 (88)). с. 10-15. ISSN 2076-6173
Євченко, В. В. (2018) North American English and British English: Two Aspects of Development. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (1 (87)). с. 31-36. ISSN 2076-6173
Євченко, В. В. (2018) Some Views on the System of Modern English Adverbs. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського де. с. 33-39.
Іванчук, Н. В. (2018) Диференційований підхід як основа ефективного навчання іноземної мови учнів початкової школи з порушенням мовлення. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 103-105.
Ісько, Я. О. (2018) QR-коди та можливості їх використання у навчальному процесі у ЗНЗ. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 106-108.
Ісько, Я. О. (2018) Використання новітніх інтерактивних методів навчання на уроках іноземної мови. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 108-111.
Іщенко, І. П. (2018) Використання читання як засобу розвитку аргументаційних вмінь учнів старшої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 112-116.
Апалат, Г. П. (2018) Комунікативні стратегії Дональда Трампа в інтерв’ю Нью-Йорк Таймс. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського де. с. 6-14.
Балашкевич, І. Г. (2018) Вираження семантичного змісту концепту допомога засобами сучасної англійської мови. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 12-18.
Бобер, А. А. (2018) Особливості використання креативних вправ для формування іншомовної продуктивної компетентності учнів старших класів на основі поетичних творів. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 28-33.
Боброва, А. О. (2018) Формування міжкультурної компетентності учнів основної школи на основі наочності. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 33-37.
Бондар, Х. В. (2018) Дистинктивні ознаки англомовного авіаційного дискурсу радіообміну. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 38-40.
Білецька, І. О. (2018) Лексикологія англійської мови. УМАНЬ ВПЦ «Візаві».
Білик, О. І. (2018) Реалізація темпоральних концептів у промові-згоді балотуватися. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського де.
Білоус, І. В. (2018) Елементи еклектизму в умовах аргументативного дискурсу (на основі роману 19 ст. “Jane Eyre” by Charlotte Brontë). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 20-23.
Білявський, Є. Є. (2018) Мовні засоби мініпулятивного впливу в англомовному рекламному дискурсі (на матеріалі автомобільної реклами). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 23-27.
Ващенко, О. В. (2018) Transformations grammaticales, lexiques et sémantiques au cours de la traduction des documents du français en ukrainien liés avec les organisations internationales. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського де. с. 18-24.
Вергановський, М. С. (2018) Функціонування маркерів хеджингу в англомовних прогнозах погоди. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 41-43.
Вовк, К. Я. (2018) Загальні принципи та критерії відбору текстів для вивчаючого читання на старшому етапі ЗНЗ. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 44-47.
Вознюк, К. О. (2018) Вплив наратора-дитини на параметри тексту в романі Гарпер Лі "To Kill a Mockingbird". Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 47-52.
Волошина, Г. І. (2018) Інтерпретація «цінності» як основоположного поняття аксіологічної теорії. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 58-62.
Галицька, Л. В. (2018) Дискурс культурно-пізнавального туризму: семантико-когнітивний вимір. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 62-66.
Гирин, О. В. (2018) Challenges in automatic syntactic analysis of an english sentence. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського де. с. 24-33.
Горбань, Д. С. (2018) Особливості вживання сленгу у повсякденному мовленні. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 66-69.
Грибан, В. С. (2018) Ефективність використання хеджингу в англомовному політичному дискурсі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 70-72.
Дуплійчук, В. О. (2018) Текст інтерв’ю на тлі медіа-дискурсу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 87-91.
Дюрягіна, І. В. (2018) Використання фразеологізмів як засобу створення комічних ситуацій у політичних промовах Барака Обами. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 92-96.
Жарчинська, Ю. Р. (2018) Практичні засоби розвитку комунікативної компетентності учнів середньої школи при вивченні французької мови. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 96-99.
Жуковська, В. В. (2018) Застосування корпусних технологій у навчанні та вивченні іноземної мови. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського де. с. 39-50.
Жуковська, В. В. (2018) Наскільки "незалежна" абсолютна конструкція у сучасній англійській мові: корпуснобазований аналіз. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (1 (87)). с. 74-79. ISSN 2076-6173
Загаєцька, Т. А. (2018) «Подорож Аліси В Швейцарію» Лукаса Берфуса як приклад сучасної швейцарської трагікомедії. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 100-103.
Кадащук, А. Р. (2018) Можливості інтерактивного навчання іноземних мов учнів старшої школи в умовах Нової української школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 116-120.
Калініна, Л. В. (2018) Організація самостійної роботи майбутніх учителів англійської мови з оволодіння культурою країни, мова якої вивчається. Педагогіка і психологія: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. с. 37-40.
Кардаш, О. М. (2018) Використання засобів мобільного навчання для розвитку лексичної компетенції учнів старшої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 125-130.
Карпінська, М. Є. (2018) Фреймовий аналіз концепту «ТЕРОРИЗМ». Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 130-134.
Климович, Ю. Ю. (2018) Шляхи використання SMART-технологій у процесі формування мовної лексичної компетентності учнів з вадами слуху в рамках інклюзивної освіти. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 147-150.
Кльоц, О. С. (2018) Мультимедійна інтерактивна дошка як засіб формування лексичних навичок учнів молодшої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 151-155.
Ковалевська, А. В. (2018) Сучасні інформаційні технології як основна умова навчання іноземним мовам в рамках Нової української школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 165-169.
Коваль, І. В. (2018) Гендерний аспект семантики слів-номінантів зі значенням "людина" в англійській мові. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 169-172.
Ковалюк, Ю. А. (2018) Епічний театр в Британії. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 176-179.
Кондратенко, Я. О. (2018) Комунікативні стратегії й тактики вираження толерантності в сучасному газетному дискурсі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 179-183.
Конончук, О. Г. (2018) Особливості функціонування сполучника HOWEVER у ранньоновоанглійській мові. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 184-187.
Консевич, Т. В. (2018) Запозичення в сучасній німецькій мові. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 187-191.
Корнева, Д. А. (2018) Вплив ідей Б. Брехта на драматургію Ф. Дюрренматта. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 191-194.
Косянчук, М. О. (2018) Поняття інтерактивності та суть інтерактивних сучасних технологій у навчанні іноземних мов. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 202-204.
Косянчук, М. О. (2018) Суть та зміст навчання писемного мовлення у старшій школі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 198-201.
Кравчук, М. В. (2018) Підходи до класифікації фразеологічних одиниць. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 207-210.
Кілімінська, І. С. (2018) Автоматичний синтаксичний аналіз англійських пошукових запитів. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 139-143.
Лавринчук, В. В. (2018) Наративна структура як наукова проблема у сучасному літературознавстві. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 214-218.
Лагута, О. Д. (2018) Практичний потенціал синтаксичних аналізаторів розпізнавати та коректувати граматично неправильні речення англійською мовою. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 218-222.
Лень, О. І. (2018) Психолінгвістичні та дидактичні передумови розвитку лексичних навичок старшокласників. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 222-226.
Лисичко, Д. О. (2018) Лінгвостилістичні особливості медіажанру "BEAUTY-новин" (на матеріалі англомовних жіночих журналів). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 235-238.
Лозко, О. В. (2018) Особливості французької науково-технічної термінології у галузі сільського господарства. Особливості французької науково-технічної термінології у галузі сільського господарства.
Марусевич, Р. А. (2018) Контамінація реалістичних та абсурдистських тенденцій у творчості Едварда Олбі (на матеріалі п’єси "Історія в зоопарку"). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 248-253.
Матюха, Н. П. (2018) Жанрова специфіка творів Говарда Філіпса Лавкрафта. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 254-258.
Мацько, О. С. (2018) Штучна мова як особливість жанру фентезі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 258-261.
Мевша, А. М. (2018) Міф про Пігмаліона як інтертекстуальна модель. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 262-265.
Медведик, К. С. (2018) Особливості учнів з розладами аутистичного спектру навчанні монологу іноземною мовою. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 265-268.
Мельник, К. С. (2018) Походження абсолютної конструкції в англійській, французькій та німецькій мовах. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 271-274.
Мельник, О. О. (2018) Використання засобів інструментальності в американському варіанті англійської мови 18-20 століть. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 275-277.
Муський, Б. А. (2018) Функції прислівників в англійській мові. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 284-287.
Наконечна, Н. О. (2018) Етапи навчання вивчаючого читання учнів старших класів засобами веб-застосунку Lino. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 287-291.
Невмержицька, К. В. (2018) Особливості взаємовпливу контексту й оцінного значення(на матеріалі роману Zoje Stage “Baby Teeth”). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 291-294.
Нестерук, А. А. (2018) Автономне диференційоване навчання як звсіб оптимізації формування іншомовної комунікативної компетентності учнів старшої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 294-298.
Ничипорук, А. В. (2018) Ефект очуження у творчості Керіл Черчилль. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 298-301.
Нікуліна, А. О. (2018) Емоційність та експресивність як риса рекламного дискурсу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 301-304.
Огійчук, В. В. (2018) Ефективність розвитку інтерактивних умінь учнів основної школи на основі організації діяльності в класі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 305-308.
Пелех, Д. О. (2018) Основні комунікативні стратегії мовленнєвої поведінки авторів сучасних медіа текстів (на матеріалі англомовних періодичних глянцевих видань). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 315-318.
Переверзєва, Я. О. (2018) Застосування наочності для формування лексичних навичок учнів основної школи у процесі вивчення другої інозесної мови (французької). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 322-327.
Переверзєва, Я. О. (2018) Основи роботи над лексичними навичками у процесі вивчення другої іноземної мови (французької). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 319-322.
Рафаловська, Т. С. (2018) Особливості вживання політкоректної лексики в сучасній англійській мові. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 334-337.
Савина, А. Ю. (2018) Постколоніальні риси в творі "My name is Salma" by Fadia Faqir. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 337-340.
Савчук, І. І. (2018) Когнітивні механізми стереотипного сприйняття країн Західної Європи британцями: лінгвокультурний вимір. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (1 (87)). с. 133-137. ISSN 2076-6173
Савчук, І. І. (2018) Сучасні напрями дослідження міжкультурної комунікації: Методичні матеріали до семінарів. [Навчальний матеріал]
Савчук, І. І. (2018) Теорія мовленнєвої комунікації: Методичні матеріали до семінарів і організації самостійної роботи студентів. [Навчальний матеріал]
Семенюк, А. Ю. (2018) Дослідження інформаційної структури речення з прислівником ONLY в ранньоновоанглійській мові. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 340-345.
Сидорчук, Ю. М. (2018) Використання інформаційно-комунікативних технологій як засіб розвитку іншомовних вмінь учнів старшої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 345-349.
Смагін, І. І., Гуменюк, І. Б., Калінін, В. О., Калініна, Л. В., Папіжук, В. О., Барало, Л. В., Гирин, О. В., Євченко, В. В., Жуковська, В. В., Прокопчук, Н. Р., Рудик, І. М., Савчук, І. І., Соловйова, Л. Ф., Щерба, Н. С. (2018) Формування компетентності «Hавчання впродовж життя» як ключової вимоги професійної підготовки вчителя ХХІ століття. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.
Соловйова, Л. Ф. (2018) Релятиви оцінки в сучасній англійській мові: функціональний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (1 (87)). с. 153-157. ISSN 2076-6173
Сорочинська, Ю. В. (2018) Дискурс у вимірі когнітивно-дискурсивної парадигми знання. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 357-359.
Степанчук, А. С. (2018) Особливості перекладу постколоніальної літератури. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 359-364.
Сімольчук, А. Г. (2018) Формування соціокультурної компетентності учнів основної школи на основі крос-культурного читання. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 349-352.
Тарадайнік, Д. В. (2018) Специфіка німецької драматургії XX – початку ХХІ ст. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 368-374.
Телешман, Ю. Б. (2018) Використання медіа технологій як засобу формування лексичної компетентності учнів середньої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 385-389.
Тишенко, Р. В. (2018) Інформаційно-структурне навантаження локативів в англійській та французькій мовах 19 ст. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 390-393.
Ткачук, О. І. (2018) Досвід лінгвістичного аналізу оцінки. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 394-396.
Хилько, Н. М. (2018) Порівняльний аналіз роману Гріммельсгаузена і п’єси Б. Брехта «Матінка Кураж та її діти». Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 397-402.
Чередник, О. С. (2018) Практичні можливості смартфонів у вивченні англійської мови в основній школі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 402-407.
Шапран, І. Ю. (2018) Зв’язок мови та культури у вимірі теорії міжкультурної комунікації. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 407-411.
Шевчук, Л. В. (2018) Основні категорії теорії інформаційної структури речення. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 411-414.
Ярощук, Н. А. (2018) Інформаційно-структурні особливості адверба UNQUESTIONABLY у ранньоновоанглійській мові. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 438-441.