Елементи, в яких Відділ: "Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті" та Рік: 2012

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Б | Г | Д | Ж | З | К | Л | М | С
Число елементів: 30.

Б

Березюк, Ю. В. (2012) До проблеми формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном : монографія. с. 196-206.

Г

Гуманкова, О. С. (2012) Підготовка майбутніх учителів до реалізації диференційованого навчання на уроках іноземної мови в початковій школі. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном : монографія / за ред.. І.В. Самойлюкевич.. с. 150-160.

Д

Дубасенюк, О. А., Антонова, О. Є., Вознюк, О. В., Ковальчук, В. А., Коновальчук, І. І., Кухарчук, П. М. (2012) Інноваційна діяльність педагогів Житомирщини. ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.

Дубасенюк, О. А., Антонова, О. Є., Вознюк, О. В., Коновальчук, І. І. (2012) Креативна освіта: інструктивно-методичні матеріали для членів ННВК "Полісся". Проектний звіт. ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.

Дєньгаєва, С. В. (2012) THE NEED OF MEDIAEDUCATION IN THE 21ST CENTURY. English in Globalised World.

Дєньгаєва, С. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ МЕДІАОСВІТНІХ ІГОР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МЕДІАОСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном. с. 213-236.

Дєньгаєва, С. В. (2012) Застосування медіаосвітніх технологій в професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (30). с. 361-366.

Дєньгаєва, С. В. (2012) МЕДІАОСВІТНІ ВЕБ-КВЕСТИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (22). с. 239-246.

Дєньгаєва, С. В. (2012) Развитие критического мышления студентов педагогического ВУЗа в условиях медиаобразования. Научная дискуссия: вопросы педагогики и психологии. с. 50-55.

Дєньгаєва, С. В. (2012) Теорії медіаосвіти як необхідна умова формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Рационализация современной науки. с. 109-115.

Дєньгаєва, С. В. (2012) Технологія використання Web-портфоліо у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки (101). с. 141-144.

Ж

Жуковська, В. В., Соловйова, Л. Ф., Самойлюкевич, І. В., Гаращук, Л. А. (2012) Інструктивно-методичні матеріали до державного екзамену з англійської мови з методикою викладання для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня “спеціаліст”, спеціальності: 7.02030302 Мова і література (англійська)*. [Навчальний матеріал]

З

Зимовець, О. А. (2012) Using video tutorials for the formation of prospective foreign language teachers’ professional skills. English in Globalised World: збірник наукових праць (англ. м.). с. 206-207.

Зимовець, О. А. (2012) Зміст спецкурсу "Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності вчителя іноземної мови у початковій школі". Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном»: монографія/ за ред. І. В. Самойлюкевич. с. 181-196.

Зимовець, О. А. (2012) Зміст спецкурсу «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності вчителя іноземної мови у початковій школі». «Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном»: монографія/ за ред. І. В. Самойлюкевич. с. 181-196.

К

Кравець, О. Є. (2012) Теоретичні основи побудови технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу. Особистість у єдиному освітньому просторі : зб. матеріалів ІІІ Міжнародного освітнього форму, (Запоріжжя, 22–23 квітня 2012 р.). с. 19-21.

Кравець, О. Є. (2012) Технологія проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Л

Литньова, І. Ф. (2012) Ігрові завдання як засіб контролю розвитку лексичної компетенції молодших школярів. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном/колективна монографія за заг.редакцією І.В.Самойлюкевич. с. 320-333.

Лук’янчук, С. Ф. (2012) Полікультурне виховання учнів на уроках англійської та іноземної мови у початковій школі США. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном : монографія / за ред.. І.В. Самойлюкевич.. с. 133-142.

М

Мазко, О. П. (2012) The Formation of Pedagogical Interaction Culture: Philosophical and Pedagogical Foundations. English in Globalized World : зб. наук. праць за матер. 17-ої Міжнар. конфер. Асоц. виклад. англ. мови TESOL-Україна.. с. 112-113.

Мазко, О. П. (2012) Диалогическая сущность культуры педагогического взаимодействия будущего учителя иностранных языков. Педагогика: традиции и инновации (ІІ) : матер. междун. заоч. науч. конф. (2). с. 169-172.

Мазко, О. П. (2012) Діалог як засіб формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. Вісник Черкаського університету. Сер. Педагогічні науки (17). с. 67-72.

Мазко, О. П. (2012) Культура педагогічної взаємодії як особистісний та соціальний феномен у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземних мов. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (23). с. 77-85.

Мазко, О. П. (2012) Особливості культури педагогічної взаємодії на уроках англійської мови в початковій школі. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном : монографія / за ред. І. В. Самойлюкевич. (2). с. 76-85.

Мазко, О. П. (2012) Поняття культури педагогічної взаємодії як складової професійної культури майбутнього вчителя іноземних мов. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, 22. с. 154-160.

Михайлова, О. С. (2012) Нестандартний урок іноземної мови як засіб формування соціокультурного виховання учнів початкової школи. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном : монографія / за ред.. І.В. Самойлюкевич. с. 249-260.

С

Самойлюкевич, І. В. (2012) Особливості професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови до роботи у початковій школі: британський вимір. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном : монографія / за ред.. І.В. Самойлюкевич.. с. 196-204.

Самойлюкевич, І. В., Калініна, Л. В. (2012) English 1.Підручник для 1 класу спеціалізованих шкіл з поглибленним вивченням англійської мови. In: English 1.Підручник для 1 класу спеціалізованих шкіл з поглибленним вивченням англійської мови. Центр навчально-методичної літератури, Київ, с. 1-80. ISBN 978-617-626-120-9

Самойлюкевич, І. В., Калініна, Л. В. (2012) Англійська мова: підручник для 1-го клау загальноосвітніх навчальних закладів. Київ, Центр навчально-метододичної літератури.

Самойлюкевич, І. В., Калініна, Л. В. (2012) Англійська мова: підручник для 2-го класу спецілізованої школи з поглибленим вивченням англійської мови. Київ, Центр навчально-методичної літератури.

Цей список був створений у Tue Nov 19 01:44:01 2024 EET.