Ресурси де є установа Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті" і є рік 2013

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 10.

Гаращук К. В. (2013) Британський досвід диверсифікації типів середньої школи на засадах поєднання начал ринково орієнтованої та соціально інклюзивної освіти. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (31). С. 18–26. ISSN 2414-9799

Дєньгаєва С. В. (2013) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ МЕДІАОСВІТИ. Проблеми сучасної педагогічної освіти (41). С. 115–124.

Дєньгаєва С. В. (2013) Педагогічні медіатехнології у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.

Калініна Л. В., Самойлюкевич І. В. (2013) Англійська мова: підручник для 3-го класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови. Київ "Генеза". ISBN 978-966-11-0313-8

Кравець О. Є. (2013) Теоретичні засади адаптивного підходу у використанні технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 126–130. ISSN 2076-6173

Кравець О. Є. (2013) Історико-теоретичний аналіз виникнення проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (7). С. 264–270.

Мазко О. П. (2013) Експериментальна перевірка моделі формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. Педагогіка і психологія. (41). С. 82–90.

Мазко О. П. (2013) Модель формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5). С. 110–115.

Михайлова О. С. (2013) ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 131–136. ISSN 2076-6173

Самойлюкевич І. В., Волкова О. О. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 180–184. ISSN 2076-6173

Цей список був створений Wed Jul 2 04:45:43 2025 EEST.