Елементи, в яких Відділ: "Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті" та Рік: 2013

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 10.

Гаращук, К. В. (2013) Британський досвід диверсифікації типів середньої школи на засадах поєднання начал ринково орієнтованої та соціально інклюзивної освіти. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (31). с. 18-26. ISSN 2414-9799

Дєньгаєва, С. В. (2013) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ МЕДІАОСВІТИ. Проблеми сучасної педагогічної освіти (41). с. 115-124.

Дєньгаєва, С. В. (2013) Педагогічні медіатехнології у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.

Калініна, Л. В., Самойлюкевич, І. В. (2013) Англійська мова: підручник для 3-го класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови. Київ "Генеза". ISBN 978-966-11-0313-8

Кравець, О. Є. (2013) Теоретичні засади адаптивного підходу у використанні технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 126-130. ISSN 2076-6173

Кравець, О. Є. (2013) Історико-теоретичний аналіз виникнення проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (7). с. 264-270.

Мазко, О. П. (2013) Експериментальна перевірка моделі формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. Педагогіка і психологія. (41). с. 82-90.

Мазко, О. П. (2013) Модель формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5). с. 110-115.

Михайлова, О. С. (2013) ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 131-136. ISSN 2076-6173

Самойлюкевич, І. В., Волкова, О. О. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 180-184. ISSN 2076-6173

Цей список був створений у Wed Dec 18 23:17:04 2024 EET.