Дєньгаєва С. В. (2013) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ МЕДІАОСВІТИ. Проблеми сучасної педагогічної освіти (41). pp. 115-124.
|
Text
Download (167kB) | Preview |
Abstract
Інновації в системі вищої освіти, обумовлені що духовним, інтелектуальним, соціально-економічним рівнем розвитку України, так і рекомендаціями Ради Європи і вимогами Болонської конвенції, визначають необхідність підготовки фахівців, які володіють фаховими і психолого-педагогічними знаннями, уміннями, навичками та здатні продуктивно діяти в мінливому середовищі. Досягнення цієї мети можливе лише за умови внесення змін до процесу професійно-педагогічної підготовки учителя.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education L Education > LC Special aspects of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology |
Depositing User: | Marina Igorivna Masliuk |
Date Deposited: | 16 May 2014 05:47 |
Last Modified: | 03 Nov 2016 08:06 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11270 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |