Ресурси де є установа Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій" і є рік 2003

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Б | Г | З | Л | М | С | У
Кількість ресурсів: 11.

Б

Басюк Н. А., Вербівський Д. С. (2003) Емоційність як особистісний фактор формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя початкових класів. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29 листопада 2022 року). С. 148–152.

Г

Горобець С. М. (2003) Використання опорних сигналів під час викладання комп’ютерної графіки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). С. 244–245.

З

Зарицька О. Л. (2003) Методичні рекомендації до вивчення інформатики на гуманітарних спеціальностях. Житомир.

Зарицька О. Л. (2003) Дистанційна освіта як новітня інформаційна технологія. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). С. 233–235.

Л

Ляшенко Б. М., Коваленко Д. О. (2003) Використання ЕОМ при вивченні методів Монте-Карло обчислення кратних визначених інтегралів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). С. 63–65.

Ляшенко Б. М., Рабченюк С. Л. (2003) Новітні комп’ютерні технології вивчення основ лінійного програмування. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). С. 66–70.

М

Міхеєв В. В. (2003) Захоплююча математика з допомогою комп’ютера. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). С. 74–75. ISSN 2076-6173

С

Спірін О. М. (2003) Впровадження модульно-рейтингової системи під час диференційованого навчання основ інформатики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). С. 133–136.

Спірін О. М. (2003) Методика реалізації диференційованого підходу у вивченні основ штучного інтелекту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). С. 222–226.

Спірін О. М. (2003) Методологічні аспекти різнорівневого формування знань і вмінь студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). С. 126–129.

У

Усата О. Ю. (2003) Готовність майбутніх вчителів інформатики до застосування особистісно-орієнтованих технологій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). С. 147–149.

Цей список був створений Sun Jun 22 21:27:33 2025 EEST.