Елементи, в яких Відділ: "Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій" та Рік: 2003

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Б | Г | З | Л | М | С | У
Число елементів: 11.

Б

Басюк, Н. А., Вербівський, Д. С. (2003) Емоційність як особистісний фактор формування емоційного інтелекту майбутнього вчителя початкових класів. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29 листопада 2022 року). с. 148-152.

Г

Горобець, С. М. (2003) Використання опорних сигналів під час викладання комп’ютерної графіки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 244-245.

З

Зарицька, О. Л. (2003) Методичні рекомендації до вивчення інформатики на гуманітарних спеціальностях. Житомир.

Зарицька, О. Л. (2003) Дистанційна освіта як новітня інформаційна технологія. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 233-235.

Л

Ляшенко, Б. М., Коваленко, Д. О. (2003) Використання ЕОМ при вивченні методів Монте-Карло обчислення кратних визначених інтегралів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 63-65.

Ляшенко, Б. М., Рабченюк, С. Л. (2003) Новітні комп’ютерні технології вивчення основ лінійного програмування. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 66-70.

М

Міхеєв, В. В. (2003) Захоплююча математика з допомогою комп’ютера. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 74-75. ISSN 2076-6173

С

Спірін, О. М. (2003) Впровадження модульно-рейтингової системи під час диференційованого навчання основ інформатики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 133-136.

Спірін, О. М. (2003) Методика реалізації диференційованого підходу у вивченні основ штучного інтелекту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 222-226.

Спірін, О. М. (2003) Методологічні аспекти різнорівневого формування знань і вмінь студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 126-129.

У

Усата, О. Ю. (2003) Готовність майбутніх вчителів інформатики до застосування особистісно-орієнтованих технологій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 147-149.

Цей список був створений у Thu Dec 19 20:53:05 2024 EET.