Елементи, в яких Відділ: "Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління" та Рік: 2023

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 110.

Антонова, О. Є., Бірук, Н. П., Павленко, В. В., eds. (2023) Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій : збірник матеріалів XXVІ Міжнародна науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022 року. ЖДУ імені Івана Франка.

Антонова, О. Є., Бірук, Н. П., eds. (2023) Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти. Вид-во ЖДУ.

Antonova, O., Pavlenko, V., Myronchuk, N., Kovalchuk, V., Biruk, N. (2023) Formation of Professional Competence of a Specialist in a Globalized World: Contemporary Problems and Prospects. AD ALTA. Journal of Interdisciplinary Research, 13 (1). с. 105-110.

Bukina, Nataliia, Ostapchuk, Svitlana, Сидорчук, Н. Г., Melnyk, Olga, Semenets-Orlova, Inna (2023) Demonization of virtual reality in modern media culture. Research Journal in Advanced Humanities, 4 (3).

Korchynska, Oleksandra, Verbovskyi, Igor, Kobets, Yuliia, Shulga, Marina, Kateryna, Shvets (2023) Application of Effective Means of Management in the Conditions of Military Operations. Economic Affairs, 68 (1). с. 243-251. ISSN 0424-2513

Myronchuk, N. (2023) Formation of Students' Organizational Research Skills in the Process of Studying Natural Disciplines. Ekologia i racjonalne zarządzanie przyrodą: edukacja, nauka i praktyka [Zasób elektroniczny]: materiały z międzynarodowej konferencji naukowo-praktycznej, Łomża – Żytomierz, 15.11.2023. с. 83-86.

Vlasenko, Olha, Bublyk, Myroslava, Slava, Orest, Vysotska, Victoria, Kolyasa, Liubov (2023) World Universities Strategic Analysis Based on Data from the QS World University Rankings. Modern Machine Learning Technologies and Data Science Workshop, 3373.

Єршов, М.-О. В. (2023) Тенденції розвитку ІТ-освіти в Незалежній Україні : монографія. Інший. Вид-во Людмила, Київ.

Антонова, О. Є. (2023) Висновок про наукову новизну, теоретичне та практичне значення результатів дисертації Євдоченко Олени Сергіївни «Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх хіміків у процесі фахової підготовки в закладах вищої освіти». Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Антонова, О. Є. (2023) Висновок про наукову новизну, теоретичне та практичне значення результатів дисертації Гилярської Ольги Іванівни «Формування професійно орієнтованої риторичної компетентності майбутніх учителів у педагогічних коледжах». Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Антонова, О. Є. (2023) Громадська організація «Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки "Полісся" як середовище становлення особистості педагога дослідника: історія, досвід, перспективи. Креативна педагогіка (16). с. 9-20.

Антонова, О. Є. (2023) Метод проєктів у підготовці майбутнього вчителя. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій : збірник матеріалів XXVІ Міжнародна науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022. с. 7-11.

Антонова, О. Є. (2023) Метод проєктів у підготовці майбутнього вчителя. Teoria i metodyka doskonalenia zawodowego kadrу akademickiej jako elementu kształcenia ustawicznego w systemie szkolnictwa wyższego, nauki i praktyki pedagogicznej. Tom 1.: Zbiór prac naukowych, 1. с. 9-12.

Антонова, О. Є., Антонов, О. В. (2023) Розвиток креативності майбутніх учителів засобами ТРВЗ-технологій та STEM-освіти. In: Соціально-педагогічні засади підготовки фахівців в умовах освітніх трансформації: монографія. ЖДУ імені Івана Франка, с. 298-358.

Антонова, О. Є., Бірук, Н. П., Павленко, В. В. (2023) Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять із обов’язкової освітньої компоненти «Теорія та методика педагогічної діяльності» для підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. [Навчальний матеріал]

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А. (2023) Становлення «Я»-концепції майбутнього вчителя початкової школи у контексті міжособистісної взаємодії. Нові технології навчання (97). с. 58-64.

Антонова, О. Є., Дубасенюк, О. А., Вознюк, О. В., Сидорчук, Н. Г., Яценко, С. А., Самойленко, О. А., Антонов, О. В., Щерба, Н. С., Левченко, С. В. (2023) Соціально-педагогічні засади підготовки фахівців в умовах освітніх трансформації. Робочий документ. Вид-во ЖДУ.

Бахмутова, Л. М, Мірошниченко, О. А. (2023) Діагностика мотиваційної складової готовності до тривалої професійної діяльності в умовах антарктичної станції серед полярників різних вікових груп. In: Особистісні та психофізіологічні ресурси життєстійкості: Матеріали ІV Науково-методичного семінару, 21 вересня 2023, Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка.

Бахмутова, Л. М., Мірошниченко, О. А. (2023) Діагностика вікової диференціації мотиваційної складової професійної діяльності в екстремальних умовах антарктичних експедицій. Організаційна психологія. Економічна психологія, 1 (28). с. 64-75. ISSN 2411-3190

Безугла, Марія, Юденко, О. В. (2023) Сучасні підходи до фізичної терапії жінок при діастазі прямих м’язів живота внаслідок багатоплідної вагітності. Український науковий медичний молодіжний журнал. (3). с. 40-49.

Борисенко, Анастасія (2023) Особливості розвитку критичного мислення у підготовці дитини до навчання у початковій школі. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти. с. 5-9.

Борисенко, Анастасія, Антонова, О. Є. (2023) Формування елементів критичного мислення під час підготовки дитини до школи на заняттях з математики за допомогою технології проблемного навчання. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 10-12.

Бірук, Н. П. (2023) Розвиток критичного мислення майбутніх вчителів початкових класів у процесі фахової підготовки. In: Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice, 26.01.2023, Lomza, Poland.

Вакалюк, Т. А., Антонюк, Д. С., Новіцька, І. В., Лобанчикова, Н. М., Почтовюк, С. І. (2023) Модель цифрової трансформації процесу підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Інноваційна педагогіка (58). с. 190-195. ISSN 2663-6085

Вакалюк, Т. А., Антонюк, Д. С., Новіцька, І. В., Марцева, Л. А., Кот, Н. С. (2023) Досвід підготовки бакалаврів у галузі інформаційних технологій у провідних країнах світу. Педагогічні науки: теорія та практика (1). с. 83-91. ISSN 2786-5622

Вакалюк, Т. А., Янчук, В. М., Морозов, Д. С., Зубрицький, В. В., Новіцька, І. В. (2023) Прогнозне моделювання аналітики успішності студентів з використанням алгоритмів машинного навчання. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки, 34(73) (5). с. 108-116. ISSN 2663-5941

Василюк, С., Мирончук, Н. М. (2023) Розвивальний потенціал дидактичної гри на уроках української мови в початковій школі. Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих дослідників (4 травня 2023 року, м. Суми).

Вербовський, І. А., Кіт, Н. В., Спольська, О. В. (2023) Механізми та принципи управління системою вищої освіти в Україні. Вісник науки та освіти (13). с. 428-439. ISSN 2786-6165

Вербовський, І. А., Мельник, А. В. (2023) Cучасні тенденції підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах цифрової трансформації освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (112). с. 5-28. ISSN 2663-6387

Вознюк, Ірина (2023) Особливості реформування початкової освіти в Україні. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій: збірник матеріалів XXVІ Міжнародна науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022 року. с. 160-168.

Врочинська, Л. І., Вербовський, І. А., Котломанітова, Г. О. (2023) Інноваційні підходи до соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. Інноваційна педагогіка, 2 (57). с. 190-194. ISSN 2663-6085

Вітвицька, С. С. (2023) Концепція освіти Володимира Вернадського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (113). с. 38-51. ISSN 2663-6387

Вітвицька, С. С. (2023) Педагогіка вищої школи: практикум. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

Вітвицька, С. С. (2023) Реалізація гуманістичної парадигми в освітньому середовищі закладів вищої освіти. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій: збірник матеріалів XXVІ Міжнародна науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022 року. с. 12-17.

Вітвицька, С. С. (2023) Самостійна робота здобувачів вищої освіти – найвища форма професійного становлення й особистісного розвитку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (112). с. 113-126. ISSN 2663-6387

Вітвицька, С. С., Бірук, Н. П. (2023) Розвиток творчих здібностей здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти у процесі вивчення дисципліни «Технологічний практикум». Актуальні питання у сучасній науці (13). с. 496-506.

Гаврилюк, Д. М., Мірошниченко, О. А. (2023) Формування емоційно-ціннісного ставлення до себе у дітей середнього дошкільного віку. Universum (3). с. 226-233.

Губелюк, Каріна (2023) Основні орієнтири виховання учнів початкових класів в Україні. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій: збірник матеріалів XXVІ Міжнародна науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022 року. с. 178-181.

Гущина, Д., Короленко, В., Антонова, О. Є. (2023) Сучасні тенденції у роботі з обдарованими учнями в англомовних країнах. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти. с. 13-19.

Дубасенюк, О. А. (2023) В.О. Сухомлинський – педагог-дослідник, захисник дитинства (до 105 річниці з дня народження). Відповідальне батьківство ХХІ століття : зб. наук. праць за матер. ІІІ науково-методичного онлайн-семінару з міжнародною участю. с. 70-75.

Дубасенюк, О. А. (2023) Вступ. Висновки. Соціально-педагогічні засади підготовки майбутніх педагогів/фахівців до професійної діяльності. In: Соціально-педагогічні засади підготовки фахівців в умовах освітніх трансформації:. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка,, Житомир, с. 68-115. ISBN 978-966-485-287-3

Дубасенюк, О. А. (2023) Людиноцентристський підхід до формування професійної компетентності й особистості майбутнього педагога у закладах вищої освіти. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій. с. 18-23.

Дубасенюк, О. А. (2023) Сучасні моделі формування професійної компетентності педагога: структура та практика реалізації. Проблеми та перспективи розвитку сучасної освіти в умовах транснаціональних інноваційних змін: Збірник матеріалів ХХVІІ Міжнародної науково-теоретичної конференції. с. 35-38.

Дубасенюк, О. А. (2023) Технологічний підхід до професійної підготовки майбутніх педагогів у наукових працях членів ГО АМСКП «Полісся». Креативна педагогіка (16). с. 36-42.

Дубасенюк, О. А. (2023) Технологічний підхід до формування професійної майстерності майбутніх педагогів у сфері виховної роботи. Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансформацій. с. 119-122.

Дубасенюк, О. А., Мирончук, Н. М., Сидорчук, Н. Г. (2023) Методичні рекомендації для підготовки до практичних занять з освітньої компоненти «Технології навчання дорослих»: для здобувачів магістерського рівня вищої освіти. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.

Дячук, Н. С. (2023) Музейна педагогіка як засіб формування краєзнавчої компетентності молодших школярів. Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих дослідників (4 травня 2023 року, м. Суми).

Дячук, Н. С., Мирончук, Н. М. (2023) Розвивально-виховний потенціал Музею каміння як культурної цінності Житомирщини. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій: збірник матеріалів XXVІ Міжнародної науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022 року. с. 181-186.

Кича, А., Мирончук, Н. М. (2023) Стимуляція мовлення у дітей з особливими освітніми потребами засобами ігротерапії. Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих дослідників (4 травня 2023 року, м. Суми).

Ковальчук, І. С. (2023) Використання мультимедійних технологій на заняттях хімічних дисциплін у фармацевтичному коледжі. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти. с. 20-23.

Ковальчук, В. А. (2023) Освітнє середовище закладу професійної освіти як фактор розвитку особистості майбутнього фахівця. Креативна педагогіка (16). с. 48-53.

Ковальчук, В. А. (2023) Педагогіка партнерства у професійній діяльності вчителя. [Навчальний матеріал]

Ковальчук, В. А. (2023) Теорія і практика виховання. Методичні рекомендації до семінарських занять /для студентів спеціальності 014.03 Середня освіта (Історія). [Навчальний матеріал]

Корнійчук, Михайло (2023) Стратегії розвитку університетів Республіки Польща. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій: збірник матеріалів XXVІ Міжнародна науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022 року. с. 131-133.

Корнійчук, Михайло (2023) Сучасні моделі розвитку університетської освіти. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти (3). с. 395-402. ISSN 2786-5486

Корнійчук, Ю., Бірук, Н. П. (2023) Забезпечення розвитку цифрової компетентності учнів початкових класів через впровадження компонентів stem-освіти. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти. с. 24-28.

Корнієнко, О. Д., Петрачков, О. В., Шемчук, В. А., Вербін, Н. Б., Юденко, О. В., Черенок, Є. В. (2023) Легка атлетика та прискорене пересування. Національний універсистет оборони України, Київ. ISBN 978-617-71-87-80-5

Кривонос, О. М., Бірук, Н. П., Торгонська, А. О., Яценко, О. І. (2023) Діагностика сформованості цифрової компетентності учнів старшої школи. Інформаційні технології і засоби навчання, 97 (5). с. 94-124. ISSN 2076-8184

Кудрицька, О., Яценко, С. Л. (2023) Реалізація ідей особистісно орієнтованого навчання в умовах НУШ. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 29-33.

Куліковська, Н., Дубасенюк, О. А. (2023) Педагогічні умови екологічного виховання учнів початкової школи на заняттях групи продовженого дня. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 34-38.

Литвинчук, Н. В., Бірук, Н. П. (2023) Формування полікультурної компетентності молодших школярів при викладанні гуманітарних дисциплін. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 39-42.

Мирончук, Н. М. (2023) Виклики навчання учнів з особливими освітніми потребами в умовах дистанційної організації освітнього процесу. In: Інклюзивне навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти в сучасних умовах : проблеми та перспективи розвитку: зб. наук. праць : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 07 червня 2023 року, Житомир.

Мирончук, Н. М. (2023) Вимоги до відбору завдань і вправ для формування організаційних умінь дослідницької діяльності учнів. Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих дослідників (4 травня 2023 року, м. Суми).

Мирончук, Н. М. (2023) Критерії відбору дослідницьких навчальних завдань для формування організаційних умінь учнів. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems (70). с. 114-122.

Мирончук, Н. М. (2023) Методика проведення навчального практикуму для учнів з планування наукового дослідження. Вісник науки та освіти (16). с. 724-736. ISSN 2786-6165

Мирончук, Н. М. (2023) Рецензія на дисертацію Гилярської Ольги Іванівни «Формування професійно орієнтованої риторичної компетентності майбутніх учителів у педагогічних коледжах». Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Мирончук, Н. М., Антонова, О. Є. (2023) Формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя в умовах змішаного навчання. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») (1(19)). с. 267-277. ISSN 2786-4952

Мирончук, Н. М., Антонова, О. Є. (2023) Формування професійної компетентності майбутніх учителів на засадах професійно орієнтованого навчання. Актуальні питання у сучасній науці (1 (7)).

Мирончук, Н. М., Бондарчук, Н. В. (2023) Проблема та шляхи формування soft skills у молодших школярів. Сучасні виклики та актуальні проблеми науки, освіти, технологій і суспільства: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Ізмаїл, 6 жовтня 2023 р.): у 2 ч., 1. с. 10-12.

Мірошниченко, О. А. (2023) Age-Related Differences in the Qualities and Properties of Personality in Relation to the Readiness of Ukrainian Winterers for Life in the Antarctic. Проблеми сучасної психології (62). с. 106-125. ISSN 2227-6246

Мірошниченко, О. А. (2023) Вікові особливості психологічної готовності українських зимівників до життєдіяльності в умовах Антарктики. Документ, представлений на обговорення. «Острозька академія».

Мірошниченко, О. А. (2023) Вікові особливості інтелектуального складника психологічної готовності українських зимівників до життєдіяльності в умовах Антарктики. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія» (4). с. 93-101.

Мірошниченко, О. А. (2023) Вікові особливості інтелектуальної складової психологічної готовності українських зимівників до життєдіяльності в умовах Антарктики. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія» (4). с. 93-101. ISSN 2786-7536

Мірошниченко, О. А., Bakhmutova, L. (2023) Motivation for professional activity in extreme conditions in Antarctica among winterers of different age groups. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка і психологія», 9 (2). с. 68-77. ISSN 2413-3329

Мірошниченко, О. А., Бахмутова, Л. М. (2023) Динаміка типів мотивацій до професійної діяльності в українських антарктичних експедиціях серед зимівників різних вікових груп. Проблеми педагогічної та вікової психології (16). с. 53-59. ISSN 2415-7384

Новіцька, Вікторія, Дубасенюк, О. А. (2023) Зарубіжний досвід розвитку медіаосвіти у закладах середньої та вищої освіти. Креативна педагогіка (16). с. 126-132.

Оленєв, Д. Г., Юденко, О. В., Степаненко, Д., Шемчук, В. А. (2023) Ретроспективний аналіз становлення інформаційного забезпечення системи фізкультурно-спортивних послуг для учасників АТО (2014–2018) з дисфункціями стану здоровʼя внаслідок дії екстремальних та травматичних факторів. Воєнно-історичний вісник. Національний університет оборони України., 46 (4). с. 18-35.

Отрошко, О. В., Юденко, О. В. (2023) Діагностична технологія оцінювання ступеню Сформованості здоров’язбережувальної компетенції У бакалаврів гуманітарно-педагогічних факультетів DOI: http://dx.doi.org/10.31548/hspedagog14(1).2023.66-78. Гуманітарні студії: педагогіка, психологія, філософія: Науковий журнал., 14 (1). с. 66-78.

Отрошко, О. В., Юденко, О. В., Клішевич, Н. А., Лях, Т. (2023) Сформованість здоров’язбережувальної компетенції бакалаврів гуманітарнопедагогічних спеціальностей через використання педагогічних технологій в освітньому просторі університету: сучасний стан. Документація. Primedia eLaunch, Boston.

Павленко, В. В. (2023) Гра як засіб формування інтересу до навчання на уроках «Технології». Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій: збірник матеріалів XXVІ Міжнародна науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022 року. с. 52-57.

Павленко, В. В. (2023) Креативне освітнє середовище з використанням інформаційно-комунікативних технологій. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики, 410 (3). с. 102-108.

Павленко, В. В. (2023) Креативний підхід до створення розвивального освітнього середовища на засадах Нової української школи. Формування компетентностей обдарованої особистості в системі позашкільної та вищої освіти (2). с. 263-273. ISSN 2786-8230

Павленко, В. В. (2023) Педагогічний дизайн мультимедійного уроку. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти (2). с. 325-326. ISSN 2786-5495

Павленко, В. В. (2023) Теорія і практика розвитку креативності школярів у системі загальної середньої освіти Польщі. EngD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Павленко, В. В. (2023) Теорія і практика розвитку креативності школярів у системі загальної середньої освіти Польщі. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Павленко, В. В. (2023) Технологічна карта уроку «Технології»: проблеми розробки. Актуальні проблеми модернізації професійнопедагогічної підготовки освіти в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали Всеукраїнської Інтернет-конференції (26- 27.04.2023 р.). с. 39-45.

Павленко, В. В., Бірук, Н. П. (2023) Моделювання сучасного уроку з використанням технологічної карти. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»), 514 (7(25)). с. 209-218. ISSN 2786-4952

Павленко, В. В., Павленко, А. В. (2023) Організація проблемного навчання учнів на уроках «Технології». Формування компетентностей обдарованої особистості в системі позашкільної та вищої освіти (1). с. 320-334. ISSN 2786-8230

Присяжнюк, С. С., Оленєв, Д. Г., Юденко, О. В. (2023) Формування здоров’язбережувальної компетентності студентів ІТ-технологій. Військова освіта (1(47)). с. 217-230.

Ружьєва, В., Мирончук, Н. М. (2023) Проблема виховання толерантності у взаєминах молодших школярів. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій: збірник матеріалів XXVІ Міжнародної науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022 року.

Самсонюк, І., Яценко, С. Л. (2023) Розвиток пізнавальної активності молодших школярів на заняттях у групі продовженого дня. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 47-52.

Сахневич, А., Бірук, Н. П. (2023) Проєктна діяльність у закладах дошкільної освіти. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 53-58.

Свінціцька, А., Бірук, Н. П. (2023) STEM-освіта в початковій школі як інструмент розвитку інтелектуальних здібностей учнів на уроках математики. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 59-61.

Сидорчук, Н. Г. (2023) Акмеологічний контекст вивчення феномену Олени Пчілки. Креативна педагогіка (16). с. 67-76.

Сидорчук, Н. Г. (2023) Здоров’язбережувальні технології у педагогічній діяльності. Teoria i metodyka doskonalenia zawodowego kadrу akademickiej jako elementu kształcenia ustawicznego w systemie szkolnictwa wyższego, nauki i praktyki pedagogicznej, 1. с. 175-177.

Сидорчук, Н. Г. (2023) Проблеми професійного здоров’я суб’єктів освітнього процесу. In: Соціально-педагогічні засади підготовки фахівців в умовах освітніх трансформації. Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир, с. 233-263. ISBN 978-966-485-287-3

Сорока, К. В., Антонова, О. Є. (2023) Розвиток пізнавальних інтересів учнів початкової школи як педагогічна проблема. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 62-65.

Стременко, К. В., Антонова, О. Є. (2023) Ігрова діяльність як засіб формування пізнавальної активності молодших школярів. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 66-70.

Терентьєва, Наталія (2023) Година спілкування. Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій: збірник матеріалів XXVІ Міжнародна науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022 року. с. 218-222.

Тушинська, Валентина (2023) Особливості використання ігрових прийомів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій: збірник матеріалів XXVІ Міжнародна науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022 року. с. 209-213.

Умінська, О., Дубасенюк, О. А. (2023) Термінологічний аналіз поняття "педагогічна майстерність". Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 71-76.

Флячинська, О., Антонова, О. Є. (2023) Особистісний підхід у формуванні національної самосвідомості учнів початкової школи на засадах педагогіки партнерства. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 77-83.

Ханчич, Х., Вітвицька, С.С. (2023) Система морального виховання учнів початкової школи у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 84-88.

Хоменко, М., Бірук, Н. П. (2023) Духовно-моральне виховання учнів початкової школи. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 94-98.

Шевченко, Оксана (2023) Ігрова вправа «Цікавий світ професій». Підвищення професіоналізму фахівця засобами інноваційних педагогічних технологій: збірник матеріалів XXVІ Міжнародна науково-практичної конференції 6-7 грудня 2022 року. с. 223-226.

Шембарецька, О. С., Бірук, Н. П. (2023) Використання вправ на розвиток пізнавальної сфери учнів на корекційних заняттях з "Казкотерапії" для дітей з особливими освітніми потребами. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 99-103.

Шеренгова, Ю., Березюк, О. С. (2023) Формування творчих здібностей молодших школярів засобами комп'ютерних технологій. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 104-108.

Юденко, О. В., Федчук, А. Ю. (2023) Інноваційні технології у відновленні стану здоров’я осіб, які зазнали травматичного впливу подій війни: освіта в сфері фізичної культури і спорту, реабілітації. Документація. Intellebence Transportation System And Smart City Institute (ITS-SCI), Lima, Peru.

Яворська, О., Яценко, С. Л. (2023) Організація дозвіллєвої діяльності молодших школярів у групі продовженого дня. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти / за заг. ред. О.Є. Антонової, Н.П. Бірук. с. 109-113.

Яценко, С. А. (2023) Рецензія на дисертацію Гилярської Ольги Іванівни «Формування професійно орієнтованої риторичної компетентності майбутніх учителів у педагогічних коледжах». Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Цей список був створений у Fri Mar 29 10:40:28 2024 EET.