Ресурси де є установа Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR" і є рік 2018

перехід на Верхній рівень
Виберіть формат: [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Б | Д | З | М
Кількість ресурсів: 15.

Б

Башманівська Л. А. (2018) Удосконалення навичок виразного читання студентів-філологів у контексті підвищення їхньої професійної майстерності. Збірник наукових статей "Соціум. Документ. Комунікація". С. 37–45.

Башманівська Л. А. (2018) Формування виразності читання та мовлення в процесі професійної підготовки майбутнього філолога. Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції "Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи (2 (31)).

Башманівська Л. А., Башманівський В. І. (2018) Медіаосвіта як важлива складова професіоналізму майбутнього вчителя-словесника. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (94)). С. 16–20. ISSN 2076-6173

Башманівський В. І. (2018) Міжкультурний діалог у регіональних аудіовізуальних ЗМІ початку ХХІ століття. Соціум. Документ. Комунікація: збірник наукових статей (5). С. 153–164.

Башманівський В. І., Башманівська Л. А. (2018) Особливості комунікації реципієнта та засобів масової інформації у глобалізованому світі. Вісник книжкової палати (10). С. 20–22.

Башманівський В. І., Чорна С. А. (2018) Навчаємось основ журналістики. Навчаємось основ журналістики: навч.-метод. посіб.. С. 1–160.

Д

Денисевич О. В. (2018) Асоціативне поле слова-стимулу "газета" в мовній картині світу українців. Вісник Книжкової палати (8). С. 29–31.

Денисевич О. В. (2018) Радіо в мовній картині світу українців. Образ (3 (29)). С. 29–35.

З

Зайко Л. Я. (2018) Етапи розвитку комунікативних можливостей людства. Соціальні комунікації: теорія і практика сучасної науки. С. 16–20.

Зайко Л. Я. (2018) Соціокультурна цінність друкованих книжкових видань для дітей та процесу читання. Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів. С. 89–92.

М

Магдич Т. П. (2018) Есе як лінгводидактичний метод формування ключових компетентностей учнів 10–11-х класів на уроках української мови. Науковий вісник Мукачівського державного університету: серія Педагогіка та психологія.

Магдич Т. П. (2018) Психолінгвістичні засади формування мовної свідомості учнів з особливими потребами в умовах інтеграційного освітнього простору. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи, 1. С. 110–113.

Магдич Т. П. (2018) Робота над есе як метод формування ключових компетентностей учнів 10-11-х класів на уроках української мови. Формування ключових компетентностей учнів 10-11-х класів на уроках української мови. Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції «Філологія та лінгводидактика в умовах євроінтеграції: реалії і перспективи» (25–26 жовтня 2018 р.). С. 109–112.

Магдич Т. П. (2018) Формування читацької грамотності на уроках української мови учнів 10-11-х класів на основі компетентнісного підходу. Книга в академічному дискурсі: філологічний, методичний та мистецтвознавчий аспекти: збірник наукових праць (за матеріалами всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції). С. 155–159.

Миколаєнко Н. М. (2018) Дитячі освітні видання: історія та класифікація. О.О.Євенок.

Цей список був створений Sun Jun 15 06:00:12 2025 EEST.