Вгору на рівень |
Башманівський, В. І. (2024) Рекламний продукт у комунікаційному просторі: до проблеми розвитку туризму на Житомирщині. Інновації та науковий потенціал світу. с. 186-187.
Башманівський, В. І., Василенко, К. С. (2024) Вступ до спеціальності: навчально-методичний посібник. ЖДУ ім. І. Франка.
Богуславський, О. В. (2024) Інформаційно-видавнича діяльність Організації оборони чотирьох свобід України (ООЧСУ) у США (1947–1991). Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації (57). с. 16-25. ISSN 2219-8741
Василенко, К. С., Башманівський, В. І. (2024) Інформаційні служби органів державної влади: особливості співпраці з медіа. Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи. с. 155-156.
Василенко, К. С., Башманівський, В. І. (2024) Вплив прес-служб на створення позитивного іміджу ЗСУ. Наукові тренди постіндустріального суспільства. с. 175-176.
Григорук, А. О., Башманівський, В. І. (2024) Регіональна преса в історії українського медіапростору (друковане видання «Зорі над Убортю»). Наукові тренди постіндустріального суспільства. с. 177-178.
Дюжева, К. В. (2024) Брендинг у соціальних комунікаціях. Концептуальні шляхи розвитку науки та освіти. с. 83-84.
Дюжева, К. В. (2024) Теорія і практика event-комунікації. Теорія і практика сучасної науки та освіти.
Коренівська, О. В., Дюжева, К. В. (2024) Особливості фотожурналістики у електронних виданнях. In: Технології та суспільство: взаємодія, вплив, трансформація, 16 лютого 2024 рік, Кременчук.
Партико, З. В., Огірко, І. В. (2024) Теорія повідомлень та їх типологія. Вісник Національного університету «Львівська політехніка»: журналістика. с. 101-114. ISSN 2663-9793
Сич, О. О., Башманівський, В. І. (2024) Рекламний продукт у комунікаційному просторі: методологічні аспекти впливу на юнацтво. Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи. с. 165-166.
Степанюк, А. В., Башманівський, В. І. (2024) Специфіка підготовкивідеоконтенту: Instagram Reels та Youtube Shorts. Наукові тренди постіндустріального суспільства. с. 179-181.
Юрчук, Ю. Ю., Башманівський, В. І. (2024) PR у комунікаційному просторі: особливості роботи управління інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю Житомирщини. Наукові орієнтири: теорія та практика досліджень. с. 203-204.