![]() | перехід на Верхній рівень |
Гордієнко О. А. (2013) Використання елементів порівняння творів зарубіжних і українських авторів на уроках позакласного читання в початкових класах. Проблеми філології в педагогічному дискурсі: збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка в 2012-2013 н.р.) / За ред. К. Я. Климової. С. 73–77.
Климова К. Я. (2013) Засоби формування та розвитку інформаційно-освітнього простору в класичному університеті (з досвіду роботи Експериментально-тематичного центру навчальної та науково-дослідницької діяльності при ЖДУ ім. І. Франка). Проблеми філології в педагогічному дискурсі: збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка в 2012-2013 н.р.) / За ред. К. Я. Климової. С. 5–8.
Левківська О. А. (2013) Вивчення класифікації фразеологізмів у курсі «Сучасна українська мова з практикумом» за напрямом «Початкова освіта». Проблеми філології в педагогічному дискурсі: збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка в 2012-2013 н.р.) / За ред. К. Я. Климової. С. 109–113.
Марущак О. М. (2013) Сучасна українська періодика для дітей. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць). (4). С. 86–91.
Марущак О. М. (2013) Електронні ресурси вітчизняної періодики для дітей. Проблеми філології в педагогічному дискурсі: збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка в 2012-2013 н.р.) / За ред. К. Я. Климової.. С. 21–24.
Охріменко Н. Д. (2013) Вибір слова у професійно-комунікативній діяльності. Проблеми філології в педагогічному дискурсі: збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка в 2012-2013 н.р.) / За ред. К. Я. Климової. С. 97–100.
Підгурська В. Ю. (2013) Аналіз типових мовних помилок у мовленні майбутніх учителів початкових класів. Українська мова й література в школі (3). С. 39–44.
Підгурська В. Ю. (2013) Педагогічна практика як важлива передумова становлення майбутнього вчителя-класовода. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (68). С. 3–8. ISSN 2076-6173
Підгурська В. Ю. (2013) Соціолінгвістичні основи формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць). Випуск 3. Серія "Педагогічні науки" (3). С. 318–325.
Підгурська В. Ю. (2013) Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). С. 65–69. ISSN 2076-6173
Підгурська В. Ю., Поліщук Т. В (2013) Мовнокомунікативні вміння як складова професійного мовлення майбутнього вчителя початкових класів. Проблеми філології в педагогічному дискурсі: збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка в 2012-2013 н.р.) / За ред. К. Я. Климової. С. 66–70.
Підлужна Г. В., Стрельченко О. М. (2013) Особливості навчання каліграфічного письма ліворуких першокласників. Проблеми філології в педагогічному дискурсі. С. 45–51.
Чупріна О. В. (2013) Використання мультимедійних технологій студентами-практикантами на уроках рідної мови в 3 класі. Проблеми філології в педагогічному дискурсі: збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка в 2012-2013 н.р.) / За ред. К. Я. Климової. С. 24–27.
Чупріна О. В. (2013) Проблема розвитку аудіативних умінь учнів початкових класів. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць) (4). С. 104–109.
Чупріна О. В. (2013) Психолого-педагогічні особливості використання мультимедійних технологій для розвитку зв'язного мовлення учнів початкової школи. Наукові записки Малої академії наук України: (збірник наукових праць). (3). С. 177–181.
Голубовська І. В., Гаращук К. В. (2013) Література іноземної мови для дітей : навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів, які здобувають освітньо-кваліфікаційний рівень „Бакалавр” за напрямом підготовки „6.010101 – дошкільна освіта” (денної та заочної форм навчання). Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.