Вгору на рівень |
Карнаухов, В. Г., Михайленко, В. В. (2005) Нелинейная термомеханика пьезоэлектрических неупружных тел при моногармоническом нагружении. ЖДТУ, Житомир.
Прус, А. В. (2005) Евристичне навчання та прикладна спрямованість шкільного курсу стереометрії. Збірник тез доповідей міжнародної науково-методичної конференції Евристичне навчання математики. с. 98-99. ISSN 966-639-241-0
Прус, А. В. (2005) Планування у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Підготовка вчителя у контексті європейського освітнього простору Збірник наукових праць. с. 88-96. ISSN 966-8456-54-8
Прус, А. В. (2005) Про прикладні задачі шкільного курсу стереометрії. Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти». ISSN 966-353-002-2
Прус, А. В. (2005) Піраміди в контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Математика в школі (2). с. 11-15.
Прус, А. В. (2005) Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у вищій і середній школі (1). с. 41-45.
Прус, А. В. (2005) Про засоби здійснення прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). с. 101-103.
Прус, А. В. (2005) Про циліндр у контексті прикладної спрямованості. Математика в школі (5). с. 15-20.
Сверчевська, І. А. (2005) Постнекласичні підходи до навчання математики. Математика в школі (5). с. 8-11.
Чемерис, О. А. (2005) Факторний аналіз фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). с. 121-123.
Чемерис, О. А. (2005) Якість освіти як загальна тенденція європейської інтеграції. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 219-221.