![]() | перехід на Верхній рівень |
Карнаухов В. Г., Михайленко В. В. (2005) Нелинейная термомеханика пьезоэлектрических неупружных тел при моногармоническом нагружении. ЖДТУ, Житомир.
Прус А. В. (2005) Евристичне навчання та прикладна спрямованість шкільного курсу стереометрії. Збірник тез доповідей міжнародної науково-методичної конференції Евристичне навчання математики. С. 98–99. ISSN 966-639-241-0
Прус А. В. (2005) Планування у контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Підготовка вчителя у контексті європейського освітнього простору Збірник наукових праць. С. 88–96. ISSN 966-8456-54-8
Прус А. В. (2005) Про прикладні задачі шкільного курсу стереометрії. Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти». ISSN 966-353-002-2
Прус А. В. (2005) Піраміди в контексті прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Математика в школі (2). С. 11–15.
Прус А. В. (2005) Чинники прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Михайла Петровича Драгоманова. Серія 3. Фізика і математика у вищій і середній школі (1). С. 41–45.
Прус А. В. (2005) Про засоби здійснення прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). С. 101–103.
Прус А. В. (2005) Про циліндр у контексті прикладної спрямованості. Математика в школі (5). С. 15–20.
Сверчевська І. А. (2005) Постнекласичні підходи до навчання математики. Математика в школі (5). С. 8–11.
Чемерис О. А. (2005) Факторний аналіз фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). С. 121–123.
Чемерис О. А. (2005) Якість освіти як загальна тенденція європейської інтеграції. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 219–221.