Вгору на рівень |
Андрощук, М. В. (2024) Особливості використання віртуальної дошки на уроках математики. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці» (16-17 листопада 2023 р.). с. 7-11.
Андрощук, М. В., Жук, А. В. (2024) Використання середовища GeoGebra для вивчення шкільного курсу стереометрії (учнями 10-11 класів). Universum (13). с. 239-249. ISSN 2786-863X
Андрощук, М. В., Франовський, А. Ц. (2024) Змішана форма навчання, як один із видів організації освітнього процесу. Науковий пошук молодих дослідників: збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів (17). с. 8-11.
Бажан, В. М., Ленчук, І. Г. (2024) Магнітний конструктор як засіб подолання труднощів у вивченні геометрії: фокус на розвиток просторового мислення. In: 1st International Scientific and Practical Conference «Scientific Exploration: Bridging Theory and Practice», Berlin, Germany, October 14-16, 2024.
Бохонько, Є. О., Деньга, Н. М., Гречнєва, М. О., Фонарюк, О. В. (2024) Сучасні аспекти методики викладання дисциплін математичного спрямування студентам-педагогам. Вісник науки та освіти (25). с. 625-640. ISSN 2786-6165
Годлевський, М. C. (2024) Рухи на площині особливості подання учням. In: Збірник тез доповідей наукової конференції викладачів та молодих науковців Житомирського державного університету імені Івана Франка з нагоди Днів науки, 16-17 травня 2024 р., Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Коломієць, Т. Ю., Михайленко, В. В., Постова, С. А., Погоруй, А. О., Франовський, А. Ц. (2024) Математичне моделювання динамічних систем і процесів: Інструктивно-методичні матеріали для самостійної роботи здобувачів закладів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 122 Комп’ютерні науки. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Королюк, О. М., Ленчук, І. Г., Михайленко, В. В., Мосіюк, О. О., Прус, А. В., Сверчевська, І. А., Фонарюк, О. В., Чемерис, О. А. (2024) Освітні тренди та традиції у навчанні математики. Інший. Житомир.
Ленчук, І. Г. (2024) Конічні перерізи. [Навчальний матеріал]
Ленчук, І. Г. (2024) Культура виконання рисунків у планіметричних задачах. Інформаційні технології та інноваційні методики навчання в закладах вищої освіти (71). с. 157-169.
Погоруй, А. О., Фонарюк, О. В. (2024) Алгебра і теорія чисел. [Навчальний матеріал]
Прус, А. В. (2024) Triggers for the Formation of Professional Competence of Future Teachers of Mathematics. Scientific Papers of the International Academy of Applied Sciences Lomza (93). с. 47-57. ISSN 2300-3170
Прус, А. В. (2024) Підходи, перспективи та траєкторії математичного моделювання в освіті. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (71). с. 216-225.
Прус, А. В., Чемерис, О. А. (2024) Чи є місце параметрам у шкільному курсі математики? Дидактика математики: теорія, досвід, інновації (2). с. 29-43. ISSN 3041-2277
Сенчило, Т. С. (2024) Використання математичного моделювання в освітньому процесі програмування. In: XVII Міжнародна науково-практична конференція «Інформаційні технології і автоматизація – 2024», 31 жовтня - 1 листопада 2024 р., Одеса.
Сенчило, Т. С. (2024) Реалізація обчислювально-геометричних методів для аналізу складних просторових даних. In: XVII Міжнародна науково-практична конференція «Інформаційні технології і автоматизація – 2024», 31 жовтня - 1 листопада 2024 р., Одеса.
Франовський, А. Ц., Постова, С. А., Андрощук, М. В. (2024) Лінійна алгебра та аналітична геометрія в прикладах та задачах: навчально-методичний посібник для здобувачів закладів вищої освіти спеціальності 014 «Середня освіта» предметної спеціальності 014.04 «Середня освіта (Математика)». Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
Чемерис, О. А. (2024) Вища математика : навчально-методичний посібник для організації самостійної роботи здобувачів нематематичних спеціальностей. Частина 1. [Навчальний матеріал]
Чемерис, О. А., Прус, А. В., Фонарюк, О. В. (2024) Майстерня GeoGebra: практичний підхід до візуалізації математики : методичні рекомендації. [Навчальний матеріал]