Вгору на рівень |
Ілліна, О. В. (2010) Соціальне партнерство як умова ефективної організації соціально-педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко. с. 22-25.
Коляденко, С. М. (2010) Теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організацій. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції. с. 6-9.
Коляденко, С. М. (2010) Інститут професійної адаптації як один з видів соціальної підтримки студентської молоді. Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. (498). с. 58-62.
Котловий, С. А. (2010) Конструктивне спілкування як засіб безконфліктної взаємодії учнів професійного ліцею. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол.ред. Мартинюк М.Т.]. (ч.4). с. 122-128.
Кривой, Н. Л. (2010) Співпраця із недержавними організаціями як фактор особистісного та професійного зростання майбутніх соціальних педагогів. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко. с. 29-31.
Літяга, І. В. (2010) Соціальне партнерство як чинник організації соціально-педагогічної практики. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко. с. 31-34.
Маєвська, Л. М. (2010) Соціальне партнерство у структурі моделі професійної підготовки соціального педагога. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко. с. 34-41.
Маєвська, Л. М. (2010) Модель етнокультурного виховання у контексті педагогічних ідей К. Ушинського і вимог сьогодення. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету [Текст]. Вип. 79 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка; гол.ред. Носко М.О. — Чернігів: ЧДПУ, 2010. — 268 с. (Серія: Педагогічні науки). (79). с. 65-70.
Маєвська, Л. М. (2010) Модель підготовки майбутнього учителя до етнокультурного виховання молодших школярів. Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наукових праць. (28). с. 334-342.
Остапчук, О. Л. (2010) Соціальне партнерство у популяризації ідеї ґендерної рівності. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко. с. 41-44.
Остапчук, О. Л. (2010) Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до ґендерного виховання підлітків. Гуманізм та освіта : збірник матеріалів Х Міжнародної науково-практичної конференції, 14-16 вересня 2010 р. (1). с. 377-381.
Остапчук, О. Л. (2010) Стан готовності майбутніх соціальних педагогів до ґендерного виховання підлітків: експертна оцінка. Матеріали наукової конференції в рамках Всеукраїнського ґендерного освітнього форуму «Через освіту до рівності».. с. 216-220.
Павлик, Н. П. (2010) Базові характеристики соціального партнерства. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко. с. 44-46.
Павлик, Н. П. (2010) Ґендерний підхід до організації дозвілля учнівської молоді. Проблема гендеру в гуманітарних дослідженнях: Збірник наукових праць та доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції 7 квітня 2010 р. / За заг. ред. проф. К.В. Балабанова..
Палько, І. М. (2010) Категорія "толерантність": історіографія проблеми. Виховання, освіта, менеджмент, філософія, право: історичний аспект: Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції студентів та молодих учених.. с. 17-20.
Палько, І. М. (2010) Соціально-інтерактивний театр як метод підготовки майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 5,. Педагогічні науки: реалії та перспективи: збірник наукових праць / за ред. П. В. Дмитренка, 21 (5). с. 139-144.
Палько, І. М. (2010) Формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів засобами соціальної реклами. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко. с. 46-49.
Сейко, Н. А. (2010) Дитина шкільного віку яу об´єкт доброчинної підтримки в Україні у ХІХ – на початку ХХ століття. Наукові записки кафедри педагогіки Харківського гуманітарно-педагогічного інституту. (XXV). с. 146-155.
Сейко, Н. А. (2010) Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми. Освіта Донбасу (4-5). с. 111-117.
Сейко, Н. А. (2010) Фундування народних училищ польською громадою Правобережжя (перша половина ХІХ ст.). Українська полоністика. (8). с. 70-80.
Ситняківська, С. М. (2010) Реміснича освіта в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття): історіографія питання. Історико-педагогічний альманах / АПН України. (1). с. 10-16.
Ситняківська, С. М. (2010) Реміснича освіта минулого і профтехосвіта сьогодення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). с. 66-70. ISSN 2076-6173
Ситняківська, С. М. (2010) Ремісничі навчальні заклади Півдня України у системі освіти України у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. Південний архів. Історичні науки : зб. наук. праць (31-32). с. 203-212.
Ситняківська, С. М. (2010) РЕМІСНИЧІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ ПІВДНЯ УКРАЇНИ У СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ В ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. Південний архів. Історичні науки : зб. наук. праць / Херсонський державний університет. (31-32). с. 203-212.
Ситняківська, С. М. (2010) Реміснича освіта в контексті соціалізації жіночого населення в Україні в кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Тараса Шевченка (84). с. 163-169.
Товщик, С. А. (2010) Теоретико-методологічні аспекти підготовки фахівців соціальної сфери. Соціальне партнерство у професійній підготовці соціальних педагогів: матеріали міжрегіональної конференції / За заг. ред. С.М. Коляденко. с. 52-55.
Товщик, С. А. (2010) Теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального виховання. Теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального виховання // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». (19). с. 236-239.