![]() | перехід на Верхній рівень |
Колесник Н. Є. (2005) Інтегровані форми навчання у системі підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації художньо-технічної творчості учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 185–188. ISSN 2076-6173
Колесник Н. Є. (2005) Організація художньо-технічної творчості учнів початкових класів у позанавчальний час. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). С. 229–231. ISSN 2076-6173
Колесник Н. Є. (2005) Організація художньо-технічної творчості учнів у позашкільних закладах освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 168–170. ISSN 2076-6173
Луценко В. В. (2005) Сучасне аранжування на комп'ютері. Музичний редактор "Sonar". Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.
Луценко В. В. (2005) Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). С. 181–183. ISSN 2076-6173
Луценко В. В. (2005) Рефлексивний компонент у структурі творчої активності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 197–200. ISSN 2076-6173
Луценко В. В. (2005) Формування творчої активності майбутнього вчителя музики (дидактичні умови). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 142–145. ISSN 2076-6173
Моісєєва М. А. (2005) Інтеграція музикознавчих і психолого-педагогічних знань як чинник творчої інтуїції музиканта. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 51–54. ISSN 2076-6173
Олійник С. В. (2005) Психолого-педагогічні умови формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 219–221.
Плотницька О. В. (2005) Формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музики. Автореферат Докторський thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Плотницька О. В. (2005) Змістово-структурна характеристика художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музики. Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Зб. наук. пр. Вип. 29 /За загальною редакцією академіка АПН України Євтуха М. Б., укладач О. В. Михайличенко.. С. 39–42.
Плотницька О. В. (2005) Формування художньо-аналітичних умінь у майбутніх учителів музики на заняттях спецкурсу „Інтеграція дисциплін художньо- естетичного циклу”. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14: Зб. наук. пр (Випуск). С. 92–94.
Плющик Є. В., Ямчинська Г. В. (2005) Формування вимови голосних та приголосних у дітей засобами евритмії та малювання форм. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 117–119. ISSN 2076-6173
Шинкарук В. Ф., Луценко В. В. (2005) Гімн соціально-психологічного факультету. [Аудіо]
Шмельова Т. В. (2005) Вплив мистецтва на формування естетичного світосприймання майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). С. 270–272. ISSN 2076-6173
Шмельова Т. В. (2005) Проблема формування естетичного світосприймання у молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 271–273. ISSN 2076-6173