Вгору на рівень |
Колесник, Н. Є. (2005) Інтегровані форми навчання у системі підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації художньо-технічної творчості учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 185-188. ISSN 2076-6173
Колесник, Н. Є. (2005) Організація художньо-технічної творчості учнів початкових класів у позанавчальний час. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 229-231. ISSN 2076-6173
Колесник, Н. Є. (2005) Організація художньо-технічної творчості учнів у позашкільних закладах освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 168-170. ISSN 2076-6173
Луценко, В. В. (2005) Сучасне аранжування на комп'ютері. Музичний редактор "Sonar". Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.
Луценко, В. В. (2005) Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 181-183. ISSN 2076-6173
Луценко, В. В. (2005) Рефлексивний компонент у структурі творчої активності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 197-200. ISSN 2076-6173
Луценко, В. В. (2005) Формування творчої активності майбутнього вчителя музики (дидактичні умови). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 142-145. ISSN 2076-6173
Моісєєва, М. А. (2005) Інтеграція музикознавчих і психолого-педагогічних знань як чинник творчої інтуїції музиканта. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 51-54. ISSN 2076-6173
Олійник, С. В. (2005) Психолого-педагогічні умови формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 219-221.
Плотницька, О. В. (2005) Формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музики. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Плотницька, О. В. (2005) Змістово-структурна характеристика художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музики. Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Зб. наук. пр. Вип. 29 /За загальною редакцією академіка АПН України Євтуха М. Б., укладач О. В. Михайличенко.. с. 39-42.
Плотницька, О. В. (2005) Формування художньо-аналітичних умінь у майбутніх учителів музики на заняттях спецкурсу „Інтеграція дисциплін художньо- естетичного циклу”. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14: Зб. наук. пр (Випуск). с. 92-94.
Плющик, Є. В., Ямчинська, Г. В. (2005) Формування вимови голосних та приголосних у дітей засобами евритмії та малювання форм. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 117-119. ISSN 2076-6173
Шинкарук, В. Ф., Луценко, В. В. (2005) Гімн соціально-психологічного факультету. [Аудіо]
Шмельова, Т. В. (2005) Вплив мистецтва на формування естетичного світосприймання майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 270-272. ISSN 2076-6173
Шмельова, Т. В. (2005) Проблема формування естетичного світосприймання у молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 271-273. ISSN 2076-6173