![]() | перехід на Верхній рівень |
Колесник Н. Є. (2005) Інтегровані форми навчання у системі підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації художньо-технічної творчості учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 185–188. ISSN 2076-6173
Колесник Н. Є. (2005) Організація художньо-технічної творчості учнів початкових класів у позанавчальний час. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). С. 229–231. ISSN 2076-6173
Колесник Н. Є. (2005) Організація художньо-технічної творчості учнів у позашкільних закладах освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 168–170. ISSN 2076-6173
Луценко В. В. (2005) Задачний підхід як провідний засіб формування творчої активності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). С. 181–183. ISSN 2076-6173
Луценко В. В. (2005) Рефлексивний компонент у структурі творчої активності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 197–200. ISSN 2076-6173
Луценко В. В. (2005) Формування творчої активності майбутнього вчителя музики (дидактичні умови). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 142–145. ISSN 2076-6173
Моісєєва М. А. (2005) Інтеграція музикознавчих і психолого-педагогічних знань як чинник творчої інтуїції музиканта. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 51–54. ISSN 2076-6173
Олійник С. В. (2005) Психолого-педагогічні умови формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 219–221.
Плотницька О. В. (2005) Змістово-структурна характеристика художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музики. Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Зб. наук. пр. Вип. 29 /За загальною редакцією академіка АПН України Євтуха М. Б., укладач О. В. Михайличенко.. С. 39–42.
Плотницька О. В. (2005) Формування художньо-аналітичних умінь у майбутніх учителів музики на заняттях спецкурсу „Інтеграція дисциплін художньо- естетичного циклу”. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14: Зб. наук. пр (Випуск). С. 92–94.
Плющик Є. В., Ямчинська Г. В. (2005) Формування вимови голосних та приголосних у дітей засобами евритмії та малювання форм. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 117–119. ISSN 2076-6173
Шмельова Т. В. (2005) Вплив мистецтва на формування естетичного світосприймання майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). С. 270–272. ISSN 2076-6173
Шмельова Т. В. (2005) Проблема формування естетичного світосприймання у молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 271–273. ISSN 2076-6173
Луценко В. В. (2005) Сучасне аранжування на комп'ютері. Музичний редактор "Sonar". Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.
Плотницька О. В. (2005) Формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музики. Автореферат Докторський thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Шинкарук В. Ф., Луценко В. В. (2005) Гімн соціально-психологічного факультету. [Аудіо]