![]() | перехід на Верхній рівень |
Колесник Н. Є. (2006) Критеріальні характеристики готовності майбутніх учителів початкових класів до організації художньо-технічної творчості учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). С. 82–86. ISSN 2076-6173
Луценко В. В. (2006) Критерії та рівні сформованості творчої активності майбутніх учителів музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). С. 62–64. ISSN 2076-6173
Моісєєва М. А. (2006) МУЗИЧНА ОСВІТА У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ІЗРАЇЛЮ. Виконавська інтерпретація та сучасний навчальний процес: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції / Ред. кол. В.Л. Філіппов (відп. ред.) та ін. С. 25–31.
Олійник С. В. (2006) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ІМПРОВІЗАЦІЙНИХ УМІНЬ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (3(8)). С. 45–48.
Олійник С. В. (2006) Розвиток інтонаційного мислення у майбутніх учителів початкових класів і музики. Початкова школа (7). С. 52–54.
Олійник С. В. (2006) Семантика оцінних фразеологічних одиниць на позначення особи в англійській мові: модель аналізу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). С. 170–172. ISSN 2076-6173
Олійник С. В. (2006) ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ І МУЗИКИ. Школа першого ступеня: Теорія і практика: Збірник наукових праць Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди. (17-18). С. 165–169.
Цюряк І. О. (2006) Диригентсько-хорова підготовка студентів на основі особистісно орієнтованих технологій навчання – важливий принцип професійної майстерності сучасного вчителя початкових класів і музики. Зб. наук. праць “Школа першого ступеня. Теорія і практика” / [ред. Д.С.Мазоха].. С. 151–158.