![]() | перехід на Верхній рівень |
Бовсунівська Н. М. (2011) Мої євреї (на пошану до нащадків народу, який став жертвою Голокосту). In: ХХ століття – етнонаціональний вимір та проблеми Голокосту: збірник наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції, 22–23 жовтня 2010 р., Житомир.
Луценко В. В. (2011) Музично-комп'ютерні технології у професійній діяльності майбутнього вчителя музики в умовах підвищення вимог до якості сучасної освіти. Педагогіка та психологія (571). С. 93–99.
Луценко В. В. (2011) Музично-комп'ютерні технології у професійній діяльності майбутнього вчителя музики. Молодь і ринок: Щомісячний науково-педагогічний журнал Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка (7(78)). С. 81–84.
Моісєєва М. А. (2011) Свобода творчості і творчість бранців. In: ХХ століття – етнонаціональний вимір та проблеми Голокосту: збірник наукових праць за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції, 22–23 жовтня 2010 р., Житомир.
Плющик Є. В., Ямчинська Г. В. (2011) Розвиток обдарованості дітей дошкільного віку засобами народного мистецтва. Нові наукові технології навчання. Збірник наукових праць, 2 (67). С. 180–183.
Цюряк І. О. (2011) МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ. Імідж сучасного педагога. (7 (11). С. 14–16.
Цюряк І. О. (2011) ПРОБЛЕМА ОСОБИСТІСНОГО ПІДХОДУ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Науковий вісник. Педагогіка ті психологія. (570). С. 192–198.
Цюряк І. О., Федорченко В. К. (2011) ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД У ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ. Молодь і ринок. (7 (78). С. 84–88.
Шмельова Т. В. (2011) Особистісна структура естетичного світосприймання майбутнього вчителя в контексті його професійної підготовки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). С. 113–117. ISSN 2076-6173
Шмельова Т. В. (2011) Формування естетичного світосприймання майбутніх учителів початкових куласів засобами образотворчого мистецтва. Науковий Вісник Чернівецького університету (572). С. 200–205.
Ямчинська Г. В. (2011) Діяльність центру обдарованої дитини та розвиток самовиховання. Нові наукові технології навчання. Збірник наукових праць, 2 (69). С. 203–207.
Ямчинська Г. В. (2011) Центр розвитку дитячої обдарованості на засадах вальдорфської педагогіки як педагогічна інноваційна форма діяльності ВНЗ. Робочий документ. Ви-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.