![]() | перехід на Верхній рівень |
Баладинська І. В. (2017) Європейський досвід організації художньої освіти. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник.
Бовсунівська Н. М. (2017) Духове мистецтво України: становлення та розвиток. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник. С. 54–60.
Бовсунівська Н. М. (2017) Діяльність Волинського губернського департаменту МВС у галузі музичної освіти (ХІХ – початок ХХ ст.). Митець – культура – виміри часу. Міжнародні наукові читання 2017 в Музеї Бориса Лятошинського в Житомирі : зб. статей. С. 214–223.
Колесник Н. Є. (2017) Зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів. Проблеми освіти (87). С. 122–127.
Краснова Н. М. (2017) Культурно-мистецька діяльність у формуванні світовідображення підлітків. Матеріали міжнародних наукових читань 2017 в Музеї Бориса Лятошинського в Житомирі [«Митець – культура – Вимір часу]. С. 255–264.
Михайлова О. С. (2017) Соціокультурне виховання молодших школярів засобами мистецтва. Митець – культура – виміри часу.
Молодій О. Р., Обух Л. В. (2017) Інтонаційний самоконтроль як один із компонентів сучасної професійної підготовки студентів у класі постановки голосу. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (157). С. 106–110. ISSN 2415-7988
Моісєєва М. А. (2017) Особливості роботи з музичним текстом у процесі читання нот з листа. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: Зб. наукових праць. С. 158–161.
Моісєєва М. А. (2017) Теоретико-методичні основи викладання фахових музично-виконавських дисциплін. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник. С. 101–104.
Новосадова С. А. (2017) Методичні засади формування творчої самостійності майбутнього вчителя музики (на прикладі музично-теоретичних дисциплін). Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (152). С. 162–165.
Обух Л. В. (2017) Специфіка підготовки регентів у духовних закладах на прикладі Дяківсько-регентського інституту Івано-Франківського богословського університету імені св. Івана Золотоустого. Наукові записки [Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка].
Плотницька О. В. (2017) Духовний розвиток особистості майбутнього вчителя музики. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник. С. 115–118.
Плющик Є. В. (2017) Ідеї креативної педагогіки в музичній освіті дошкільнят. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник. С. 16–20.
Плющик Є. В., Ямчинська Г. В. (2017) Інтегровані заняття з елементами дизайну і музики в дошкільному навчальному закладі. ТОВ «КНТ».
Роговська Є. В. (2017) Рок-фестивалі в Україні як чинник формування патріотичної свідомості молодого покоління. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник. С. 123–133.
Рутецький В. В. (2017) Конкурси та фестивалі баянного мистецтва як чинник формування готовності майбутнього фахівця до виконавської діяльності. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник. С. 161–167.
Суботницький І. М. (2017) Детермінанти дисципліни «Оркестровий клас» у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник. С. 167–170.
Травкіна Н. М. (2017) Діяльність педагогів-музикантів польського походження в Україні. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник. С. 83–90.
Федорченко В. К. (2017) Деякі історичні аспекти розвитку української академічної вокальної школи. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник. С. 90–95.
Фурманюк С. М. (2017) Особливості застосування народної іграшки у вихованні дітей дошкільного віку. Інтеграційні процеси в системі дошкільної та початкової освіти: теорія і практика: збірник науково-методичних праць. С. 198–201.
Цюряк І. О. (2017) Особистісно орієнтовані технології підготовки студентів мистецьких спеціалізацій засобами української духовної хорової музики. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник. С. 46–53.
Цюряк І. О. (2017) Особистісно орієнтовані технології підготовки студентів мистецьких спеціалізацій засобами української духовної хорової музики. Митець – культура – виміри часу. Міжнародні наукові читання 2017 в Музеї Бориса Лятошинського в Житомирі : зб. статей. С. 325–336.
Цюряк І. О., Захаржевська Ю. Р. (2017) Специфічні особливості виконання хорової музики епохи ренесансу сучасними співаками. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник. С. 178–184.
Чернишова А. М. (2017) Історія становлення хореографії як напряму професійної підготовки вчителя. Проблеми освіти: збірник наукових праць (87). С. 269–274.
Чернишова А. М. (2017) Модель професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). С. 163–167. ISSN 2076-6173
Шмельова Т. В. (2017) Культура як об’єкт дослідження польської та української педагогіки. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» (2(41)). С. 269–273. ISSN 2524-0609
Шмельова Т. В., Шостачук А. М., Шостачук Д. М. (2017) Компетентність інженера-механіка: системний підхід до організації професійного самовизначення. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» (1(40)). С. 313–317. ISSN 2524-0609
Ямчинська Г. В. (2017) Вплив вальдорфської педагогіки на розуміння гармонійного розвитку дитини. Інтеграційні процеси в системі дошкільної та початкової освіти: теорія і практика: збірник науково-методичних праць. С. 211–213.