Вгору на рівень |
Антонова, О. Є. (2016) Ранній розвиток дитини у дошкільних закладах США. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : зб. наук.-метод. праць, 1. с. 190-195.
Бойченко, М. А. (2009) Cучасні тенденції реформування управління загальною середньою освітою США: діяльність навчальних округів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). с. 15-19.
Бурдіна, С. В. (2007) Особливості формулювання цілей магістерської підготовки з "управління освітою" в США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 66-69.
Білецька, І. О. (2011) Історичні передумови становлення мовної освіти в США у XVI-XIX століттях. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). с. 58-62.
Голубкова, Н. Л. (2013) Семья как партнер современной школы (анализ американского опыта). Вектор науки ТГУ (2(13)). с. 85-88.
Голубкова, Н. Л. (2009) Особливості становлення та розвитку партнерства американської школи, СІМ’Ї та громади в ХХ столітті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). с. 68-72.
Гущина, Д., Короленко, В., Антонова, О. Є. (2023) Сучасні тенденції у роботі з обдарованими учнями в англомовних країнах. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти. с. 13-19.
Довгань, Л. І. (2007) Етапи розвитку концепцій морального виховання у педагогіці США (60 ті роки ХХ – початок ХХІ ст.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). с. 106-110.
Довгополова, А. Г. (2013) Концепция профессиональной учебной общины в современной американской теории образования. Вектор науки ТГУ (2(13)). с. 101-104.
Дубасенюк, О. А., Якса, Н. В. (2010) Проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці. Професійна освіта: педагогіка і психологія : Польсько-український, україно-польський щорічник (X.11). с. 91-98.
Зіноватна, О. М. (2010) Мовна освіта у США в контексті мовної ситуації та мовної політики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). с. 158-163.
Ковальчук, А. Г., Грибан, Г. П. (2014) Фізичне виховання і спорт у вищих навчальних закладах США. Студентська спортивна наука - 2014, 4. с. 65-66.
Лещенко, А. А. (2005) Американський досвід домашнього виховання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 240-243.
Михайлов, О. В. (2003) Структура культури демократії старшокласників США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 151-154.
Сбруєв, Н. Г. (2013) Ассоциации университетских администраторов научных исследований: американский опыт создания профессионального сообщества. Вектор науки ТГУ (2(13)). с. 263-267.
Слоньовська, О. Б. (2007) Зміст освіти в державних школах США. Українська полоністика (3-4). с. 165-169.
Теренко, О. А. (2013) Основные направления развития высшего женского образования в США. Вектор науки ТГУ (2(13)). с. 280-283.
Чорна, Н. В. (2003) Загальні вимоги до ефективного тестування успішності у педагогіці США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 163-165.
Чувакова, Т. Г. (2003) Особистість учителя в плюаралістичному суспільстві США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 137-139.
Зарва, О. М. (2011) Моральне виховання студентів вищих навчальних закладів США. Інший. Житомир.