![]() | перехід на Верхній рівень |
Антонова О. Є. (2016) Ранній розвиток дитини у дошкільних закладах США. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : зб. наук.-метод. праць, 1. С. 190–195.
Бойченко М. А. (2009) Cучасні тенденції реформування управління загальною середньою освітою США: діяльність навчальних округів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). С. 15–19.
Бурдіна С. В. (2007) Особливості формулювання цілей магістерської підготовки з "управління освітою" в США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). С. 66–69.
Білецька І. О. (2011) Історичні передумови становлення мовної освіти в США у XVI-XIX століттях. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). С. 58–62.
Голубкова Н. Л. (2013) Семья как партнер современной школы (анализ американского опыта). Вектор науки ТГУ (2(13)). С. 85–88.
Голубкова Н. Л. (2009) Особливості становлення та розвитку партнерства американської школи, СІМ’Ї та громади в ХХ столітті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). С. 68–72.
Гущина Д., Короленко В., Антонова О. Є. (2023) Сучасні тенденції у роботі з обдарованими учнями в англомовних країнах. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти. С. 13–19.
Довгань Л. І. (2007) Етапи розвитку концепцій морального виховання у педагогіці США (60 ті роки ХХ – початок ХХІ ст.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). С. 106–110.
Довгополова А. Г. (2013) Концепция профессиональной учебной общины в современной американской теории образования. Вектор науки ТГУ (2(13)). С. 101–104.
Дубасенюк О. А., Якса Н. В. (2010) Проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці. Професійна освіта: педагогіка і психологія : Польсько-український, україно-польський щорічник (X.11). С. 91–98.
Зіноватна О. М. (2010) Мовна освіта у США в контексті мовної ситуації та мовної політики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). С. 158–163.
Ковальчук А. Г., Грибан Г. П. (2014) Фізичне виховання і спорт у вищих навчальних закладах США. Студентська спортивна наука - 2014, 4. С. 65–66.
Лещенко А. А. (2005) Американський досвід домашнього виховання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). С. 240–243.
Михайлов О. В. (2003) Структура культури демократії старшокласників США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). С. 151–154.
Сбруєв Н. Г. (2013) Ассоциации университетских администраторов научных исследований: американский опыт создания профессионального сообщества. Вектор науки ТГУ (2(13)). С. 263–267.
Слоньовська О. Б. (2007) Зміст освіти в державних школах США. Українська полоністика (3-4). С. 165–169.
Теренко О. А. (2013) Основные направления развития высшего женского образования в США. Вектор науки ТГУ (2(13)). С. 280–283.
Чорна Н. В. (2003) Загальні вимоги до ефективного тестування успішності у педагогіці США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). С. 163–165.
Чувакова Т. Г. (2003) Особистість учителя в плюаралістичному суспільстві США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). С. 137–139.
Зарва О. М. (2011) Моральне виховання студентів вищих навчальних закладів США. Інше. Житомир.