![]() | перехід на Верхній рівень |
Іващук Н. С. (2004) Мовна освіта у структурі середньої школи сучасної Іспанії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). С. 123–124.
Гаращук К. В. (2006) Особливості неоконсервативних освітніх реформ в Англії в останній чверті ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). С. 64–68.
Гаращук К. В. (2007) Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). С. 64–68.
Грищук А. М. (2023) Роль інформаційних комунікаційних технологій у підвищенні ефективності навчання студентів фізико-математичних спеціальностей на прикладі дисциплін ядерної фізики та фізики елементарних частинок. Proceedings ot the scientific and pedagogical internship.
Гущина Д., Короленко В., Антонова О. Є. (2023) Сучасні тенденції у роботі з обдарованими учнями в англомовних країнах. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти. С. 13–19.
Дубасенюк О. А., Якса Н. В. (2010) Проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці. Професійна освіта: педагогіка і психологія : Польсько-український, україно-польський щорічник (X.11). С. 91–98.
Дупак Н. В. (2011) Дослідження в галузі професійної освіти в країнах Європейського Союзу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). С. 64–67.
Дупак Н. В. (2003) Особливості стандартизації у професійній освіті західноєвропейських країн: порівняльний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). С. 63–65.
Загорулько Л. П. (2005) Організація інтегрованих занять з художнього виховання в головній школі Австрії в умовах профільного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 177–179.
Зверева М. А. (2007) Особливості професійної орієнтації французьких учнів на сучасному етапі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). С. 78–81.
Зязюн І. А. (2005) Підготовка молоді до самоосвіти у педагогічних персоналізованих ательє Франції. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 119–123.
Ковальова С. М. (2005) Сучасні тенденції підготовки майбутнього вчителя у країнах Західної Європи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 171–173. ISSN 2076-6173
Кузнецова О. Ю. (2009) Особливості підготовки вчителів іноземних мов у європейських країнах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). С. 66–71.
Кузьмін Олександр, Опанащук Петро, Седляр Анатолій (2011) Кафедрі всесвітньої історії та правознавства – 10 років (становлення, розвиток, здобутки). Волинські історичні записки (6). С. 11–21.
Кузякіна М. Л. (2010) Структура громадянського виховання учнів середніх шкіл німеччини. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). С. 161–165.
Левківська О. М. (2004) Громадянська культура англійських студентів (теоретичний аспект). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). С. 32–34.
Левківська О. М. (2003) Громадянська культура студентів Англії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). С. 241–243.
Мирончук Н. М. (2024) Організація освітнього процесу в університетах третього віку в Польщі. Українська полоністика (22). С. 108–120. ISSN 2220-4555
Міщук С. М., Шевчук Андрій (2011) Історичний факультет Житомирського державного університету імені Івана Франка: до історії заснування. Волинські історичні записки (6). С. 6–10.
Павлішак О. Р. (2010) Професійна компетентність як мета підготовки соціального педагога в Австрії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). С. 94–97.
Папіжук В. О. (2007) Європейська інтеграція як чинник реформування змісту шкільної освіти у Франції. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). С. 143–146.
Самойлюкевич І. В. (2007) Професійний портрет сучасного вчителя іноземних мов у Великій Британії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). С. 40–44. ISSN 2076-6173
Сидорчук Н. Г. (2009) Змістова характеристика категорії "система професійно педагогічної підготовки студентів університетів" у контексті єдиного європейського освітнього простору. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). С. 64–69.
Солощенко В. М. (2010) Особливості запровадження системи оцінки якості діяльності вишів Німеччини. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). С. 185–190.
Хоменко Т. А. (2003) Особливості формування компетентності вчителя у системі педагогічної освіти ФРН. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). С. 137–140.
Шеремет Л. А. (2011) Система оцінки якості вищої освіти в Німеччині. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). С. 33–38.
Папіжук В. О. (2011) Реформування змісту загальної середньої освіти у Франції. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Поліщук Л. П. (2011) Професійна підготовка вчителів початкової школи Англії в умовах євроінтеграції. Кандидатська thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Поліщук Л. П. (2010) Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи в Англії в умовах євроінтеграції. Матеріали за дослідженням. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. (У процесі публікації)