Вгору на рівень |
Іващук, Н. С. (2004) Мовна освіта у структурі середньої школи сучасної Іспанії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 123-124.
Гаращук, К. В. (2006) Особливості неоконсервативних освітніх реформ в Англії в останній чверті ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). с. 64-68.
Гаращук, К. В. (2007) Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). с. 64-68.
Грищук, А. М. (2023) Роль інформаційних комунікаційних технологій у підвищенні ефективності навчання студентів фізико-математичних спеціальностей на прикладі дисциплін ядерної фізики та фізики елементарних частинок. Proceedings ot the scientific and pedagogical internship.
Гущина, Д., Короленко, В., Антонова, О. Є. (2023) Сучасні тенденції у роботі з обдарованими учнями в англомовних країнах. Теоретико-прикладні аспекти діяльності суб’єктів освітнього процесу: збірник наукових праць здобувачів вищої освіти. с. 13-19.
Дубасенюк, О. А., Якса, Н. В. (2010) Проблема полікультурної підготовки студентів у зарубіжній педагогічній науці і практиці. Професійна освіта: педагогіка і психологія : Польсько-український, україно-польський щорічник (X.11). с. 91-98.
Дупак, Н. В. (2011) Дослідження в галузі професійної освіти в країнах Європейського Союзу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). с. 64-67.
Дупак, Н. В. (2003) Особливості стандартизації у професійній освіті західноєвропейських країн: порівняльний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 63-65.
Загорулько, Л. П. (2005) Організація інтегрованих занять з художнього виховання в головній школі Австрії в умовах профільного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 177-179.
Зверева, М. А. (2007) Особливості професійної орієнтації французьких учнів на сучасному етапі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 78-81.
Зязюн, І. А. (2005) Підготовка молоді до самоосвіти у педагогічних персоналізованих ательє Франції. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 119-123.
Ковальова, С. М. (2005) Сучасні тенденції підготовки майбутнього вчителя у країнах Західної Європи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 171-173. ISSN 2076-6173
Кузнецова, О. Ю. (2009) Особливості підготовки вчителів іноземних мов у європейських країнах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). с. 66-71.
Кузьмін, Олександр, Опанащук, Петро, Седляр, Анатолій (2011) Кафедрі всесвітньої історії та правознавства – 10 років (становлення, розвиток, здобутки). Волинські історичні записки (6). с. 11-21.
Кузякіна, М. Л. (2010) Структура громадянського виховання учнів середніх шкіл німеччини. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). с. 161-165.
Левківська, О. М. (2004) Громадянська культура англійських студентів (теоретичний аспект). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). с. 32-34.
Левківська, О. М. (2003) Громадянська культура студентів Англії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 241-243.
Міщук, С. М., Шевчук, Андрій (2011) Історичний факультет Житомирського державного університету імені Івана Франка: до історії заснування. Волинські історичні записки (6). с. 6-10.
Павлішак, О. Р. (2010) Професійна компетентність як мета підготовки соціального педагога в Австрії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). с. 94-97.
Папіжук, В. О. (2007) Європейська інтеграція як чинник реформування змісту шкільної освіти у Франції. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 143-146.
Самойлюкевич, І. В. (2007) Професійний портрет сучасного вчителя іноземних мов у Великій Британії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). с. 40-44. ISSN 2076-6173
Сидорчук, Н. Г. (2009) Змістова характеристика категорії "система професійно педагогічної підготовки студентів університетів" у контексті єдиного європейського освітнього простору. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). с. 64-69.
Солощенко, В. М. (2010) Особливості запровадження системи оцінки якості діяльності вишів Німеччини. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). с. 185-190.
Хоменко, Т. А. (2003) Особливості формування компетентності вчителя у системі педагогічної освіти ФРН. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 137-140.
Шеремет, Л. А. (2011) Система оцінки якості вищої освіти в Німеччині. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). с. 33-38.
Поліщук, Л. П. (2010) Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи в Англії в умовах євроінтеграції. Керівництво. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. (У процесі публікації)
Папіжук, В. О. (2011) Реформування змісту загальної середньої освіти у Франції. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Поліщук, Л. П. (2011) Професійна підготовка вчителів початкової школи Англії в умовах євроінтеграції. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.