Елементи, в яких тема: "Q Наука > QH Природознавство"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Число елементів на цьому рівні: 43.

Стаття

Horalskyi, Leonid, Hlukhova, Nataliia, Sokulskyi, Ihor, Kolesnik, Nataliia, Onyshchuk, Irіna (2023) Features of lung organometry in domestic animals of the Mammalian class (Mammalia). Ukrainian Journal of Veterinary Sciences, 14 (1). с. 9-25.

Khomiak, I., Onishchuk, I., Demchuk, N. (2018) Phytoindicators of ecosystem dynamics in ring-bank ukrainian Polissia. Scientific Journal «ScienceRise: Biological Science», 4 (13). с. 25-30.

Іваненко, Л. Д. (2005) Вплив нітратів на організм людини. Педагогічна Житомирщина (2). с. 73-76.

Іваненко, Л. Д. (2005) Техноекологія та здоров’я людини. Матеріал всеукраїнської науково-практичної конференції “Сучасний соціокультурний простір 2005” (1). с. 15-16.

Іваненко, Л. Д., Іваненко, О. А. (2004) Валеологічні аспекти користування комп'ютерною технікою. Педагогічна Житомирщина (3). с. 18-20.

Іваненко, Л. Д., Іваненко, О. А. (2005) Вплив іонів важких металів на здоров'я людини. Педагогічна Житомирщина (5). с. 66-69.

Іваненко, Л. Д., Стельмащук, Н. М. (2009) Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом розв'язування біологічних задач при викладанні курсу "Основи здоров'я". Педагогічна Житомирщина (2). с. 18-21.

Авдеєва, В. В. (2004) Соціоекологічна культура вчителя як педагогічна проблема. Матеріали всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України» (до 115-річниці М.І. Гавриленка). с. 85-87.

Антіпова, Ю. Л. (2017) Дуб звичайний (Quercus robur L.) у складі рослинних угруповань кар’єро-відвальних комплексів Кременчуцького Придніпров’я (Полтавська область). Біологічні дослідження – 2017: Збірник наукових праць.. с. 187-188.

Березюк, О. С. (2005) Організаційно-педагогічні основи використання засобів народознавства в позанавчальному виховному процесі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 32-35.

Бродський, Ю. В., Вознюк, О. В., Горобець, С. М. (2002) Системологічний підхід до аналізу технічних, суспільних та біолого-екологічних систем. Вісник ДАУ (2). с. 7-13.

Гамза, Б. В., Хом’як, І. В. (2015) Перспективи створення екологічного коридору в Брусилівському районі. Біологічні дослідження – 2015: Збірник наукових праць. с. 238-240.

Гарбар, О. В., Хом’як, І. В., Власенко, Р. П., Кадлубовська, Н. С. (2020) Lumbricides as a bio-indicators of the influence of electrical transmission line in the conditions of Ukrainian Polissia. Travaux du Muséum National d’Histoire Naturelle “Grigore Antipa” (63 (1)). с. 4-18.

Гордієнко, В. В., Коцюба, І. Ю. (2019) Значення оцінки впливу діяльності гірничо-добувних підприємств на навколишнє природне середовище. Біологічні дослідження – 2019. с. 315-317.

Гуравська, В., Черняченко, О. (2011) Використання ігрових прийомів на уроках природознавства. Збірник науково-методичних праць "Професійнокомпетентнісне становлення майбутніх педагогів початкової та дошкільної освіти у ВНЗ". с. 186-188.

Иваненко, Л. Д. (2007) Полноценное питание – один из факторов здоровья населения радиационно-загрязнённых регионов. Матеріали третьої всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Сучасність, наука, час. Взаємодія та взаємовплив" (1). с. 3-4.

Кидисюк, І. В., Танська, В. В. (2010) Способи розвитку пізнавального інтересу учнів у процесі вивчення предметів біологічного циклу. Матеріали науково-практичної студентської конференції "Біологічні дослідження 2010". с. 27-28.

Кос-Сахневич, В. Ю. (2011) Природа як джерело розвитку дитячої творчості у дизайні. Збірник науково-методичних праць "Професійнокомпетентнісне становлення майбутніх педагогів початкової та дошкільної освіти у ВНЗ". с. 194-196.

Коцюба, І. Ю. (2020) Використання абстрактної моделі в підготовці спеціалістів з прикладної екології. Біологічні дослідження – 2020. с. 446-447.

Кульбаневич, О. П., Власенко, Р. П. (2020) Особливості медико-демографічної ситуації міста Житомира. Dynamics of the development of world science. с. 490-496.

Малишкін, А. М. (2014) РОЗВИТОК ЗАГАЛЬНОЇ СИЛОВОЇ ВИТРИВАЛОСТІ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів. с. 474-476.

Мантула, Т. І. (2004) Періоди взаємодії людства з природою. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). с. 35-38.

Мордовець, М. Т. (2006) Двадцять років після Чорнобиля – фізико-біологічні аспекти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). с. 228-233.

Павловський, В. А., Іванова, М. Л. (2014) Ескулапи і муза поета. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів. с. 391-394.

Полюхович, Н. І., Фещук, А. М., Власенко, Р. П., Сорочинська, О. А. (2019) Використання інтерактивних методів навчання під час вивчення класу ссавці на уроках біології у загальноосвітньому навчальному закладі. Біологічні дослідження – 2019. с. 424-426.

Рехнер, Т. С., Дручик, А. С., Власенко, Р. П. (2020) Особливості впливу шкільного навантаження на функціонування органів опорно-рухового апарату школярів. Водні і наземні екосистеми та збереження їх біорізноманіття. с. 160-162.

Романишин, Г. М. (2014) СЕЗОННА ДИНАМІКА БАКТЕРІАЛЬНОГО НАСЕЛЕННЯ ОЗЕРА КИРИЛІВСЬКОГО м. КИЄВА. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів. с. 87-89.

Романюк, Т. В., Танська, В. В. (2011) Підготовка майбутніх учителів біології до використання інтерактивних технологій навчання природознавства. Збірник наукових праць "Біологічні дослідження в біології-2011". с. 72-73.

Сорочинська, О. А. (2010) Використання технологій мультимедіа у професійній підготовці майбутнього вчителя біології. Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка Серія Педагогічні науки (90). с. 275-278.

Сорочинська, О. А. (2007) Застосування новітніх технологій навчання у підготовці майбутнього вчителя біології до позакласної еколого-натуралістичної роботи. Збірник наукових праць учасників Всеукраїнського методологічного семінару з міжнародною участю "Модернізація вищої освіти у контексті євроінтеграційних процесів". с. 218-221.

Сорочинська, О. А. (2007) Природоохоронна діяльність молоді як шлях подолання екологічної кризи на Житомирщині. Житомирщина: минуле, сьогодення, поступ у майбутнє, 2. с. 293-299.

Сорочинська, О. А. (2010) Підготовка майбутнього вчителя біології з використанням технологій мультимедіа. Засоби і технології сучасного навчального середовища: Матеріали конференції. с. 247-248.

Софієнко, І. О., Тишкевич, Ю. М., Танська, В. В. (2011) Використання усної народної творчості на уроках природознавства. Збірник наукових праць "Біологічні дослідження-2011". с. 73-74.

Стадник, І. В., Санагурський, Д. І. (2014) ЗМІНИ ГЕНЕТИЧНОГО КОНТРОЛЮ КЛІТИН У СТАНІ ПРОЛІФЕРАЦІЇ ТА ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів. с. 289-292.

Суходольська, І. Л., Грюк, І. Б. (2014) СЕЗОННА МІНЛИВІСТЬ ХІМІЧНОГО СКЛАДУ ПОВЕРХНЕВИХ ВОД РІЧКИ УСТЯ. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів. с. 437-440.

Танська, В. В., Кидисюк, І. В. (2010) Формування пізнавального інтересу в учнів як педагогічна проблема. Збірник матеріалів "Перспективні наукові досягнення - 2010". с. 52-53.

Тишкевич, Ю. М. (2011) Використання інтерактивних технологій навчання на уроках природознавства як педагогічна проблема. Збірник науково-методичних праць "Професійно-компетентнісне становлення майбутніх педагогів початкової та дошкільної освіт у ВНЗ". с. 217-219.

Хом’як, І. В. (2013) Фітоіндикаційний аналіз трансформаційних процесів водно-болотних угідь. Заповідна справа в Україні, 19 (1). с. 38-42. ISSN 1729-7184

Хімич, П. П. (2007) Проблема відношення людини і природи в творчій спадщині П.А. Тутковського. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). с. 42-45.

Шевчук, К. Д. (2005) Інтегрований підхід до викладання природознавчих дисциплін у вищих навчальних закладах. Вісн. Житомир. держ. ун-ту (21). с. 269-270.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Онищук, І. П. (2023) Реалізація STEM – освіти, як спосіб підвищення ефективності вивчення природничих предметів. In: ІІ Всеукраїнська науково-практична очно-дистанційна конференція «Імперативи розвитку нової української школи в умовах цифрових трансформацій», 26.07.2023, Київ.

Книга

Киричук, Г. Є., Слободянюк, С. С., Кириченко, В. В., Боцян, Т. В., Жуковський, О. І., Козловець, М. А., Власюк, І. М., Кривонос, О. М., Попп, М. І., eds. (2024) Геноцид в парадигмі ХХ-ХХІ ст. : міждисциплінарний діалог: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Житомир, 27 березня 2024 р.). Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, Житомир, Україна.

Овчаренко, М. О., Шелюк, Ю. С., eds. (2022) Український журнал природничих наук. Випуск 2. ЖДУ ім. І. Франка.

Цей список був створений у Mon Dec 23 01:56:05 2024 EET.