Вашуленко М. С. (2005) Інтегрування різних видів мовленнєвої діяльності у процесі вивчення рідної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 21. С. 3–5. ISSN 2076-6173.
Preview
cd2.pdf
Завантажити (113kB) | Preview
Анотація
У статті йдеться про ефективність застосування інтеграційного підходу у процесі формування й удосконалення мовленнєвої діяльності молодших школярів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | О.А. Халімончук |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 14:11 |
Оновлення: | 05 Груд 2017 21:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/102 |
ДСТУ 8302:2015: | Вашуленко М. С. Інтегрування різних видів мовленнєвої діяльності у процесі вивчення рідної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 21. С. 3–5. |