Мирна І. О. (2013) АНАЛІЗ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 120–124. ISSN 2076-6173.
23.pdf
Завантажити (268kB) | Preview
Анотація
У статті здійснено огляд сучасних педагогічних досліджень щодо сутності поняття ''соціальна
компетентність'', її ролі у професійній діяльності класних керівників загальноосвітніх шкіл.
Звернено увагу на складність діагностування рівня сформованості соціальної компетентності,
виокремлено змістові елементи соціальної компетентності і підібрано методики, за допомогою
яких можливе її дослідження. Автором наведено результати дослідження рівня соціальної
компетентності класних керівників загальноосвітніх шкіл.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 17 Груд 2013 09:21 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10306 |
ДСТУ 8302:2015: | Мирна І. О. АНАЛІЗ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. С. 120–124. |