Електронна бібліотека Житомирського державного університету

АНАЛІЗ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ

Мирна І. О. (2013) АНАЛІЗ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 120–124. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 23.pdf]
Preview
Текст
23.pdf

Завантажити (268kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено огляд сучасних педагогічних досліджень щодо сутності поняття ''соціальна
компетентність'', її ролі у професійній діяльності класних керівників загальноосвітніх шкіл.
Звернено увагу на складність діагностування рівня сформованості соціальної компетентності,
виокремлено змістові елементи соціальної компетентності і підібрано методики, за допомогою
яких можливе її дослідження. Автором наведено результати дослідження рівня соціальної
компетентності класних керівників загальноосвітніх шкіл.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 17 Груд 2013 09:21
Оновлення: 15 Серп 2015 05:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10306
ДСТУ 8302:2015: Мирна І. О. АНАЛІЗ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. С. 120–124.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу